כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הגר"ח בעד תכל'ס: "מפיץ השמועות עושה עוול"

מודעה שהתפרסמה ב'יתד נאמן' וב'המבשר' מבהירה: השמועות שהופצו נגד הרשת החדשה והמצליחה - בשקר יסודן

הגר"ח בעד תכל'ס: "מפיץ השמועות עושה עוול"

הרשת החדשה - תכל'ס - שנכנסה לזירת רשתות השיווק המוזלות, ופתחה את סניפה הראשון בכניסה לעיר בני ברק - ספגה לאחרונה שמועות ופשקווילים נזעמים שהופצו בידי בעלי אינטרסים, בהם היא הואשמה בחבירה למחללי שבת.

בימים האחרונים, הפיצו אותם גורמים גם שמועות בשם הגר"ח קנייבסקי, כביכול הוא הורה שלא לקנות ברשת. בשל כך, מופיעה הבוקר (ג) ביומונים 'יתד נאמן' ו'המבשר' הודעה ברורה וחד משמעית, המכחישה את הדברים הללו בכל תוקף.

"מבית מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א נמסר כי כל השמועות בשם מרן שליט"א כנגד רשת החנויות תכל'ס אינן נכונות, והמפרסמן עושה עוולה שלא כדין", נאמר במודעה.

פרסום הדברים חיזק אף יותר את חדירתה של הרשת למגזר החרדי, וסניפיה מלאים ושוקקים חיים בבני תורה המגיעים לרכוש את מוצרי המזון.

כזכור, לפני החתימה על הסכם השותפות, נכנס הבעלים הרב אריה וולפסון לבית הגראי"ל שטיינמן כדי להיוועץ עמו על היוזמה. הגראי"ל בירך על השותפות שלדבריו תועיל למשפחות בני תורה ומעוטי יכולת בעיר.

הרשת החדשה הוקמה על ידי הרב אריה וולפסון, אחד מגדולי התומכים של עולם התורה, שנכנס לשותפות עם רשת השיווק "מגה" (הריבוע הכחול) ומטרתה להביא לציבור החרדי סטנדרטים של צרכנות המקובלים בחברה הישראלית.
תכלס רשת הגרח קנייבסקי שמועות חנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד