י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מיידלע, ציירי לך סבון אישי

סבונים ממכרים ומשכרים בצורת סוכריות, לבבות, כבשים ודמויות מדליקות, דמויות מיניאטוריות, ריחניות ומעוצבות להפליא • ערכות יצירה להפעלה באירועים • מיידלע – נעים להכיר

צילום: דנה ישראלי
צילום: דנה ישראלי

מיידלע – מפעל בוטיק לסבונים מעוצבים: מציע עולם של פינוק, ריחות, רגש, הנאה ויצירה. קולקציה רחבה ומשתנה של סבונים במגוון צורות, גדלים, דמויות ועיצובים משובבי נפש עם ריחות משכרים וצבעוניות פסטלית, מפנקת וכובשת.

לבבות חלקים ומאוירים, פרחים במגוון צורות וגדלים, סבוני "סוכריות" מתוקים להפליא, סבוני יודאיקה עם חמסה וסבוני מזלות ומסרים:"I Love You, feel good, חג שמח", ושלל דמויות מיניאטוריות, מדליקות וריחניות. חיות מחמד מתוקות, נעלי עקב, קאפקייקס ורשימה ארוכה של צורות ויצירות המתכתבות היטב עם כל מה שנשים אוהבות ...כל מה שטומן בחובו רגש, אמירה והנאה.



מיידלע- החומר ממנו עשויה היצירה
סבוני "מיידלע" נרקחים בעבודת יד פרי יצירתה של "הילה דורון", בעלת המותג אשר החלה דרכה לפני 5 שנים בעבודת "בישול סבונים" במטבח הביתי שלה כחלק מהגשמת חלום שהפך עם הזמן למפעל בוטיק קטן ואיכותי.

דורון אחראית למרכיבים, לעיצובים, ליצירת הצבעים, לריחות ולעבודת האמנות הייחודית אשר הלכה והשתכללה עם השנים עד לכדי נוסחה מנצחת של סבון רחצה איכותי, מקציף, המכיל המון חומרים טובים השאולים מעולם הקרמים, מריח מדהים ונראה כמו יצירה של ממש.

סבוני "מיידלע" מועשרים במרכיבים טבעיים, חמאת שיאה, חמישה סוגי שמנים צמחיים וויטמין A המסייעים בשמירה על העור, הענקת לחות, רכות ולכולם ריחות משכרים וממכרים. הסבונים מגיעים בלמעלה מ-7 ריחות שונים בהתאם לצבע הסבון: סגול – לוונדר, כחול- פפאיה-מלון, ורוד- פירות יער, כתום – בושם גברי, צהוב- בושם נשי, ירוק- לימוני, שמנת- וניל.


הסדנאות של מיילדע – סבוני DIY- ימי הולדת ריחניים ויצירתיים
מלבד סבונים, מוצרים ומארזים, ולנוכח העובדה כי מדובר במותג שנוצר במטבח הביתי המגיע מערכים של משפחה, בית, רגש ואהבה ליצירה, חומר, ריח ותחושה, מציעה "מיידלע" סדנאות יצירה של סבונים.

הסדנאות מיועדות לכל גיל החל מגיל 4 ומתקיימות בבית הלקוח לקבוצות של עד 20 משתתפים. בהתאם לתקציב שנקבע מראש, מספר המשתתפים וגילם, מרכיבה את התוכן, האופי ומשך הזמן הילה דורון, בעלת המותג המעבירה את הסדנאות בעצמה.

במסגרת הסדנה לומדים כיצד לרקוח סבון, לבשלו, ליצור צבעים ולעצב ערכת סבונים אישית. סדנת יצירת סבונים אידיאלית לימי הולדת ומשלבת בתוכה התעסקות עם ריח, מגע, יצירה והמון פאן.


ערכת יצירה DIY – מבית מיידלע
ערכת יצירה של מיידלע הינה לשימוש ביתי ומאפשרת זמן איכות מהנה ומרגש עם ילדים בחופש הגדול, באירועי בת מצווה או סתם אחה"צ, בית מארח וכמובן כהפעלה לימי הולדת.

הערכה כוללת: תבנית סבונים, חצי קילו סבון בקופסא, 3 בקבוקוני צבע, בקבוק תמצית בושם, זוג כפפות לטקס, 4 טפטפות להזרקת צבע, סרטים חרוזים ואביזרים ליצירת מוביילים או כל עיצוב אחר מסבונים. כמות הסבון בערכה מספיקה להפעלה של מספר ילדים ויצירת מגוון סבונים רחב.



המארזים של "מיידלע"
לצד הסבונים המעוצבים מציעה "מיידלע" ברוב כישרונה מארזי סבונים המעוצבים אף הם ביצירתיות ואסתטיקה מנצחת: קופסאות קרטון מלבניות עם גרפיקה המשדרת שיק של חו"ל יוקרה וסטייל, צנצנות עם כדורי פרחים והדובדבן שבקצפת- עוגת מגבות מקושטת בסבוני "מיידלע" בנושאים שונים כגון: עוגת חתן כלה ועוד.

היכן ניתן להשיג? משלוחים לכל רחבי הארץ ובחנות המפעל בכניסה למושב סגולה בתיאום מראש, טל. 08-9430099.





קישורים:
כתובת האתר להזמנות:
סבונים יצירות צרכנות ניחוח מקלחת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד