כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

נוף ציון: הקב"ט הגיב באש לעבר המחבלים - ונעצר

סערה בנוף עציון: קב"ט השכונה השיב באש לעבר רכב עם מחבלים, עוכב לחקירה והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו

צילום: שי רוזן - סוכנות תצפית
צילום: שי רוזן - סוכנות תצפית

הלילה, סמוך לחצות, דיווחו תושבי שכונת נוף ציון הסמוכה לכפר ג'אבל מוכאבר, כי מחבלים ירו מתוך רכב חולף לעבר עמדת האבטחה בשכונת נוף ציון בירושלים. קב"ט השכונה השיב באש לעבר הרכב. לא היו נפגעים, ובעקבות הירי התחילה התקהלות ערבים במקום. כך דווח בסוכנות תצפית.

כח משטרה שהגיע למקום סרק את המקום, אך לא אותרו עדות או ממצאים לירי חי, ואף לא בקת"בים. יחד עם זאת, תושב המקום, יהודי, הנושא נשק, ביצע ירי לעבר רכב של בן מיעוטים שעבר במקום, התושב עוכב לחקירה במשטרה.

לתדהמת הקב"ט, אשר הינו בוגר יחידה מובחרת נשוי ואב לילדים, השוטרים הודיעו לו כי הוא מעוכב לחקירה בחשד לירי בשטח בנוי וזאת ללא שניסו כלל לרדוף אחר המחבלים ולעוצרם. הקב"ט נלקח לתחנת המשטרה, שם נחקר ונעצר.

הבוקר (ג') הובא הקב"ט לבימ"ש השלום בירושלים לדיון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-6 ימים לצורכי חקירה, בהתערבות עו"ד עדי קידר אשר ייצג את החשוד מטעם ארגון חוננו שוחרר החשוד בהסכמה בתנאים מגבילים ובערבות.

מארגון חוננו אשר ייצג את הקב"ט הבוקר בבית המשפט נמסר לסוכנות תצפית: "שוב אנו עדים למקרה בו היהודי הוא ישר האשם וחקירת פיגוע ירי מתבצעת רק מעל 12 שעות מהארוע. התנהלות המשטרה נותנת יד לטרור הערבי ומשתיקה אותו. לצערנו אין מי שיגן על היהודים בארץ ישראל, ואזרח יהודי שכן קם ומגן על חייו וביתו כמצופה וכדין מיד מוצא עצמו תחת חקירה ומעצר. פעמים רבות, כמו הפעם, מניעי המשטרה אינם ברורים לנו".

בשעות הבוקר הגיעו כוחות מז"פ לזירת הארוע, בעקבות פניית תושבים, ואיתרו 5 תרמילי אקדח במקום האירוע. נפתחה חקירה ונבדק הקשר לאירוע שמיעת היריות מאמש.

לפני כשעתיים נמצא על ידי תושבי המקום הקליע שנורה אמש נעוץ בדלת אחד הבתים. שוטרי מז"פ הוזמנו לזירה ואספו את הממצאים שככל הנראה מאשרים את הדיווח של הקבט בנוגע לירי לעבר בתי השכונה.

צילום: שי רוזן - סוכנות תצפית








<
משטרה מאסר יהודי קליע קבט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד