י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אנשים חושבים ואלימים: נפתלי בנט ספג מכות

שר הכלכלה הוכה על ידי משתתף בועידת השלום של 'הארץ', לאחר שסיים את נאומו • במהלך הנאום הופרע שוב ושוב

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

יו"ר הבית היהודי, שר הכלכלה נפתלי בנט, הוכה על ידי משתתף בוועידת השלום שאורגנה היום (ג) על ידי עיתון הארץ. בנט, שהגיע למקום בכדי לנאום, הופרע קשות במשך דקות ארוכות על ידי המשתתפים שקראו לעברו קריאות בוז. בסיום דבריו ניסה בנט לצאת מהמקום תוך שמאבטחיו מנסים לחצוץ בינו לבין המשתתפים השמאלניים הזועמים, אך אחד מהמשתתפים הצליח להגיע סמוך אליו וחבט בו באגרוף.

בתוך דבריו של בנט צעקו המשתתפים לעברו קריאות גנאי וכינו אותו פושע ואף האשימו אותו באחריות לרצח הנער אבו חדיר, בנט ניסה להתגבר על ההפרעות וטען כי זהו המקום האחרון בו הוא ציפה למצוא סתימת פיות. "אני מייצג מיליונים מאזרחי ישראל", אמר בנט, "ואני אדבר שוב ושוב ואף אחד לא יסתום לי את הפה. הדבר הראשון שלומדים בשיעור אזרחות הוא להילחם עד מוות על זכותו של האדם מהצד השני להביע את עמדתו. אף אחד בחדר הזה לא יטיף לי על הרצון לשלום. אני השתתפתי בכל מבצע ומלחמה שאירעו פה בשנים האחרונות. אין אדם בישראל שרוצה שלום יותר ממני אבל לא האשליות מובילות למלחמה".

לאחר שהקריאות מהקהל לא הוסו, עלה מו"ל הארץ עמוס שוקן לבמה בכדי לבקש מהקהל לתת לבנט לדבר, "יש כאן אנשים שמוכנים לדבר עם יאסר ערפאת, אבל לבנט הם לא מוכנים לתת לדבר?" תהה, אך כאמור, נסיונו להרגיע את ההמולה לא צלח והיא נמשכה גם ביציאתו של בנט מהמקום.

מהבית היהודי נמסר: "מפלגת הבית היהודי מביעה זעזוע ושאט נפש מתקיפתו של השר נפתלי בנט היום בועידת השלום של הארץ בתל אביב. קריאות ה'רוצח' בקהל וסתימת הפיות שתורגמו לאלימות פיזית הינן חמורות ובלתי נסלחות בציבוריות הפוליטית הישראלית. אנו מצפים לגינוי של כל איש שחופש הביטוי יקר לו מימין ומשמאל בישראל. לעולם לא נשתוק ולא נפסיק לומר את עמדתנו, יהיה אשר יהיה".
הבית היהודי הארץ ועידה מכות אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד