י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרבנים הראשיים נחלצים: אבינו מלכנו וחיזוק

בעוד הראשל"צ הגר"י יוסף קורא להוסיף 'אבינו מלכנו' בתפילה, כתב עמיתו האשכנזי הגר"ד לאו מכתב תמיכה לחיילים

הגר"י והגר"ד. צלם: פלאש 90
הגר"י והגר"ד. צלם: פלאש 90

הראשל"צ והרב הראשי לישראל הגר״י יוסף קורא לכל בית ישראל להוסיף לנוכח המצב הקשה בכל התפילות החל מהיום (ד) את תפילת אבינו מלכנו.

״לעת אשר כזאת, עת צרה היא ליעקב, ויש להרבות בתפילה ובתחינה לפני השי״ת שיחק עצת אויבנו, אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו בשם ה׳ אלוקינו נזכיר. לכן יש להוסיף בשחרית ומנחה את תפילת 'אבינו מלכנו' עד שנשמע בשורות טובות להפסקת ההתקפה על יושבי הארץ הזאת״, כותב הראשל"צ.

את מכתבו סיים הראשל"צ בבקשה לכוון בתפילת אבינו מלכנו על חיילי ישראל וכוחות הבטחון אשר מחרפים את נפשם בימים אלה בהגנה על עם ישראל.

במקביל, הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו שלח מכתב לחיילים המתגייסים לצווי המילואים ולחיילים היוצאים לגזרת עזה בכדי להילחם במצבע "צוק איתן" המתפתח.

"עיני כל ישראל נשואות אליכם בשעה זו, בתפילה להצלחתכם", פתח הגר"ד, "לא חיפשתם ולא נחלצתם עלי קרב, אבל נחלצים אתם להגנה על תושבי מדינת ישראל, להצילם מיד צר.

"תודת העם מלווה אתכם, עם תפילה ליושב במרומים כי תחזקנה ידיכם להיות ממשיכי גיבורי ישראל בכל הדורות, ותזכו להכות את אויבינו הקמים עלינו. ויתגבר מידת החסד על מידת הדין, ותעורר נא רחמיך עלינו, ומשם יהיו נמשכים עלינו צדקה וברכה ורחמים וחיים ושלום כל עת בשלומך הטוב ויתרבה השלום בעולם".





חיילים דוד לאו מכתבים יצחק יוסף צוק איתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד