כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גל מעצרים: מתחילת החודש נעצרו 482 פורעי חוק

במסגרת פעילות המשטרה לטיפול באירועי הפרות הסדר נעצרו מתחילת האירועים ועד עתה 482 פורעי חוק • כל הפרטים

מתפרעים, פלאש90
מתפרעים, פלאש90

מאז רצח הנער מוחמד אבו חדיר בן ה-17 בשועפט, בשבוע שעבר ביום רביעי לפנות בוקר, פרצו עימותים במזרח העיר ירושלים, ותוך זמן קצר פשטו לעבר כל ריכוזי הערבים ברחבי הארץ.

במסגרת הפעילות המוגברת של משטרת ישראל לטיפול באירועי הפרות הסדר בכלל המחוזות ובהתאם למדיניותה בנושא, נעצרו מתחילת האירועים ועד עתה 482 פורעי חוק.

במשטרת ישראל מדגישים כי מתקיימות כל העת פעולות הידברות עם ההנהגה המקומית במטרה לרסן ולהרגיע את הרוחות, אולם "משטרת ישראל תגלה אפס סבלנות כנגד עבריינים ופורעי חוק וכל ניסיון להפרת הסדר יתקל בתגובה קשה ובלתי מתפשרת".

המשטרה תמצה את הדין עם כל פורעי החוק המסכנים את הציבור בצירים ובדרכים והגורמים נזק לרכוש ולתשתיות המשרתות את כלל התושבים.

בהתאם להערכות המצב הנערכות מדי יום, במשטרה ערוכים לכל תרחיש אפשרי ופרוסים עם כוחות מיומנים, המצוידים באמצעים ייחודיים לפיזור הפגנות במוקדי חיכוך פוטנציאלים.

המשימה הלאומית העומדת לנגד עיני המשטרה, הינה הגנה על שלום הציבור והשבת הסדר והשקט לרחובות, כאשר על כולם לפעול ולגלות מעורבות ואחריות כדי להחזיר את שגרת החיים למסלול התקין.

במשטרת ישראל קיימת כוננות מוגברת המתמדקת בשלושה מישורים עיקריים. הפרות סדר בעקבות רצח הנער, המבצע הצבאי 'צוק איתן' שהכניס את העורף למצב חירום, ואירועי שיגרה, בהם גם תפילות יום שישי מחר בהר הבית.
מתפרעים ירושלים מעצרים משטרה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד