כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נתניהו: מערכה קשה; אבו מאזן: ישראל תיכנס לעזה

מיד עם סיום ישיבת הקבינט יצאו ראש הממשלה ושר הביטחון ומסרו הודעה לתקשורת על הצפוי בהמשך • אבו מאזן התייחס גם הוא

ראש הממשלה נתניהו
ראש הממשלה נתניהו

לאחר סיום ישיבת הקבינט יצאו ראש הממשלה ושר הביטחון ומסרו הודעה לציבור על המשך הפעילות הצפויה ברצועת עזה. ראש הממשלה הבהיר כי הפעילות הצבאית כנגד החמאס תימשך "לפנינו עוד מערכה קשה, מורכבת ומסובכת" אמר נתניהו.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס להרחבת המבצע ואמר מוקדם יותר בנאום שנשא בעקבות המצב המפתח מול החנאס ברצועה וקבע כי ישראל צפויה להיכנס לרצועת עזה לפעולה קרקעית.

"אנחנו ביום השלישי למבצע "צוק איתן", פתח ראש הממשלה, "עד כה המערכה מתקדמת כמתוכנן, אבל מצפים לנו עוד שלבים בהמשך. עד כה היכינו בחמאס ובבני הטרור באופן קשה וככל שתימשך המערכה אנחנו נעמיק את הפגיעה בהם. אני רוצה להודות כאן ולהביע הערכה בשם כל אזרחי ישראל לצה"ל, לשב"כ ולזרועות הביטחון על הפעולה המקצועית, המסורה והמדויקת שהם עושים. הם עושים כל מאמץ להימנע מפגיעה באזרחים ואם יש פגיעה בחפים מפשע זה משום שהחמאס מסתתר בזדון מאחורי אזרחים פלסטינים.

"עד עתה צה"ל השב"כ ושאר זרועות הביטחון סיכלו בהצלחה ניסיונות פיגוע רבים נגד אזרחי ישראל, אבל לפנינו עוד מערכה קשה, מורכבת ומסובכת. לכן אני קורא לכם אזרחי ישראל להמשיך להפגין את החוסן האזרחי שאתם מפגינים בימים הללו ובשעות הללו. החוסן האזרחי הוא נדבך מרכזי ביכולת שלנו להמשיך בפעולה עד שנשלים את המלאכה להשיב את השקט והביטחון לערי ישראל. הדבר הכי החשוב ביותר עבורי, עבור כולנו, הוא לשמור על חיי כל אזרחי ישראל ולשם המטרה הזאת כולנו פועלים ביחד".

לאחר ראש הממשלה דבר גם שר הביטחון משה יעלון ואמר. "אנחנו נמצאים בעיצומו של מבצע "צוק איתן", כאשר עד עתה הכינו מכה קשה בארגון חמאס וארגוני הטרור האחרים ברצועת עזה. מאות מטרות הושמדו, ביניהן בתי פעילים, מוסדות שלטון, משגרים, רקטות ואמצעי לחימה אחרים. עשרות מחבלים נהרגו ואנחנו נמשיך להכות בחמאס ולגבות ממנו מחיר כבד על כל מה שהוא עשה ועושה בימים האחרונים".
נתניהו אבו מאזן עזה מבצע צוק איתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד