ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024

סוכני הנסיעות בניו יורק: "יש גל ביטולים"

גל של ביטולי טיסות לישראל - כך מדווחים סוכני הנסיעות בניו יורק • "יש חוסר ודאות ודאגה - אבל מי שמגיע לשמחות אינו מבטל"

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

גל של ביטולי טיסות וחופשות לישראל בניו יורק. ההסלמה בלחימה בעזה, מכניסה השבוע את סוכנויות הנסיעות הפועלות במגזר החרדי בניו יורק לתזזית, כמו גם את חברות התעופה שמפעילות קווי תעופה לארץ וממנה.

"הטלפונים לא מפסיקים לצלצל, אנשים כאן מאוד מודאגים מהמצב בארץ, הרבה אנשים שרכשו כרטיסים לפני חצי שנה ותכננו לבלות את חופשת הקיץ בארץ, מפחדים, ורוצים לבטל את טיסתם, אחרים מבקשים לדחות עד יעבור זעם", אומר ליפא דנציגר, מסוכנות הנסיעות פייב סטאר, "מאידך אנחנו מקבלים עשרות טלפונים מאמריקאים שנמצאים בארץ ורוצים להקדים את שובם, כמו גם הורים מודאגים שילדיהם נמצאים בקמפים בארץ, שרוצים להקדים את שובם של הילדים הביתה. הבעיה העיקרית היא שאין מקום בטיסות היוצאות מהארץ, ואם יש מדובר בכרטיס יקר.

"כך גם", אומר דנציגר, "חברות התעופה עדיין לא החליטו מהי מדיניות הביטולים והדחיות, נכון להיום, אל על הודיעה על ביטול קנסות והחזר כספי בכל מה שקשור לדחיה או לביטול כרטיס. חברות אחרות עדיין לא החליטו ומחכים לראות אם ישראל תיכנס לעזה, או יותר נכון לראות אם תהיה הסלמה גדולה יותר. בינתיים הודיעו חברות התעופה דלתא ויונייטד על ביטול קנסות לדחיה עד סוף החודש הזה.

"אנחנו עדיין בערפל", אומר דנציגר, ומוסיף כי כרגע לא נראה שחברות התעופה יוזילו את מחירי הטיסות לארץ גם אם מצב הלוחמה בארץ ימשיך.

"יש לנו הרבה מאוד ביטולים", גם מאשרת האחראית על "דסק ישראל" בחברת הנסיעות 'דו אול טרוויל', "הורים מודאגים שילדיהם נמצאים בקמפים בארץ, שואלים אותנו מה לעשות, מה המצב בארץ, והאם להחזיר את ילדיהם לאמריקה, כל מי שתכנן לנסוע השבוע או שבוע הבא לארץ, מבקש לדחות את הטיסה, חוץ מאלו שבאים לארץ לשמחות.

"הבעיה היא שאנחנו בערפל, אנחנו לא יודעים מה הולך להיות בארץ, אם המלחמה תימשך או לא, ומאידך אנשים גם שואלים בענין הכספי, המחיר לשנות תאריך בכרטיס טיסה נע היום בין 150 דולר ל 250 דולר, לא כל חברות התעופה ביטלו את הקנסות, וזה מכניס אותנו לסחרור".
ישראל ארהב טיסה אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד