כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"לא רחוק היום שבו יחלו העבודות באחיסמך"

במפגש שקיים אורי אריאל באחיסמך, הוא עודכן בידי ראש עיריית לוד שכבר בקרוב יופקדו התוכניות לקראת תחילת העבודות

"לא רחוק היום שבו יחלו העבודות באחיסמך"



האם כבר בקרוב יחלו העבודות לבניית הדירות באחיסמך? אם נשפוט על פי דבריו של שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, התשובה חיובית בהחלט.

ביום חמישי קיים השר אורי אריאל מפגש מיוחד בעיריית לוד, במהלכו עודכן בהליכי העבודה האחרונים טרם הפקדת התוכניות לפני תחילת העבודות באחיסמך.

בפגישה השתתפו מלבד שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, ראש עיריית לוד יאיר רביבו ונציגי יזמי הפרויקטים באחיסמך.

ראש העיר לוד יאיר רביבו עדכן את השר על כך שבמקביל להפקדת התוכנית תפעל העירייה לקדם את מתן היתרי הבניה על מנת שהבניה תקודם במהירות יחסית, על פי התוכניות צפויה הנחת אבן הפינה כבר בא' באלול.

במהלך הדיון דנו הנוכחים וגורמי המקצוע בפתרונות למבני ציבור בשכונה במטרה להגיע למציאות שכבר בזמן האכלוס יהיו קיימים מבני ציבור שיוכלו לתת מענה לראוי לתושבים שיאכלסו את השכונה.

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל: "לא רחוק היום שבו יעלו השופלים על הקרקע לקראת הגשמת חלום הדירה של אלפי הדיירים שמחכים כבר שנים רבות. בכוונתי להמשיך ולעקוב באופן אישי כל העת אחר ביצוע העבודות. זוהי חובתי לרוכשים״.

ראש העיר לוד יאיר רביבו: "אני מודה לשר אריאל על המאמצים הרבים שהוא משקיע לטובת קידומה ופיתוחה של העיר לוד. אין לי ספק שהשר הוא בולדוזר אמיתי שיסייע לעיר לוד לצאת מהקיפאון בו הייתה ב -15 השנים האחרונות ולמנף פרוייקטים ותוכניות אשר ימשכו לעיר אוכלוסייה חדשה וחזקה ולממש את הפוטנציאל האדיר הטמון בה במרכז המדינה״.
לוד אחיסמך אריאל רביבו שיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד