כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נפילות באשקלון • כח שייטת פשט על מתחם בעזה; 4 חיילים נפצעו

נער בן 16 נפצע קשה מפגיעה ישירה; פצועים קל מרסיסי יירוט של מערכת כיפת ברזל • נפילות ב-3 מקומות באשקלון: פצוע קשה וקל • בשעה 6 בבוקר הושמעה אזעקה במרכז • כח השייטת פשט על מתחם בעזה; 4 חיילים נפצעו • צה"ל מטיל כרוזים הקוראים לפלסטינים להתפנות מבתיהם: "מי שלא יעשה זאת יסכן את חייו" • החמאס: "סירבנו ל'שקט תמורת שקט'" סיקור מתעדכן

צילום: דו"צ
צילום: דו"צ


הכרוז על עזה
בכיר חמאס מוסא אבו מרזוק, ששימש כסגנו של ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל בעבר, אמר: "רבים הדיבורים על הרגיעה, תנאיה העיתוי שלה. אנחנו לא סוחרים במלחמות. כואב לנו מאוד הפצע שותת הדם שלנו ולהיפרד מהשהידים האהובים שלנו. צר לנו על ההרס הזה שעושים הנאצים החדשים. אם תהיה רגיעה, זוהי לא המערכה האחרונה והיא מנוחת לוחם. אנחנו ממשיכים בעזרת אללה".

ראש ממשלת מצרים איבראהים מחלב התייחס להסלמה בעזה והאשים כי "המגעים האינטנסיביים שמנהלת מצרים כדי להפסיק את התוקפנות נגד רצועת עזה נתקלים בקשיות עורף ישראלית ובעקשנות מצדה להמשיך בהסלמה".

גורמים בחמאס אמרו כי התנועה סירבה להצעה ישראלית הנשענת על הנוסחה "שקט תמורת שקט", וביקשה מקטאר וטורקיה להתערב כדי לדון בהפסקת אש בין הצדדים. כך דיווח העיתון "אל-חיאת".

על פי אותם גורמים, הארגון מעוניין בהסכם שיכלול הפסקת אש ישראלית, יישום של ההבנות ממבצע עמוד ענן ושחרור האסירים שנעצרו לאחרונה, בהם משוחררי עסקת שליט.

מובילי טנקים בכבישים
בכביש 6, מחלף קרית גת לדרום, קיים עומס תנועה כתוצאה ממוביל טנקים שתקוע על נתיב הנסיעה. כך גם כביש 65 צומת התענכים למערב, נתיב ימין נחסם לתנועה עקב מוביל טנקים שתקוע במקום ובכביש 77 מצומת המוביל לצומת ישי, נחסם לתנועה לצורך חילוץ מוביל טנקים שתקוע במקום.

אגף התנועה קורא לנהגים לגלות משנה זהירות בעת נסיעתם, בדגש על שעות הלילה, ולהיות מרוכזים היטב בנהיגתם, ללא כל היסח דעת. מדובר בכלים כבדים שרוחבם חורג לעיתים מרוחב הנתיב ובעת עלייה, גם אם היא מתונה, מהירות נסיעתם יורדת משמעותית. הפרשי המהירות הגדולים בין המובילים לבין כלי הרכב האחרים, בשילוב עם חריגתם מנתיב הנסיעה, יוצרת סכנה ממשית לחיי אדם. כמו כן, לעיתים, מובילים אילו עוצרים בשול הדרך בשל תקלות ובולטים לנתיב הנסיעה.

שני בני אדם קיפחו את חייהם לאחרונה בתאונות דרכים בהן היו מעורבים מובילי טנקים.
לפיכך, על הנהגים לגלות זהירות יתרה ולהיות ערניים להימצאותם של כלים אילו בצירים.
טרור עזה חמאס צהל צוק איתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד