כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"שמע ישראל": קמפיין תמיכה במח"ט גבעתי

מח"ט גבעתי הותקף על שציטט דברי אמונה במכתב לחייליו • אלי ישי מפרסם מכתב תמיכה • הרב בן דהן יוזם קמפיין

עופר וינטר: דובר צהל
עופר וינטר: דובר צהל

מפקד חטיבת גבעתי כתב, השמאל התקיף וסגן השר יצא להגנתו: בסוף השבוע התפרסם מכתבו של מפקד חטיבת גבעתי אל"מ עופר וינטר, בו הוא מחזק את חייליו מתוך אמונה לקראת הקרב. גופים חילוניים זעמו על כך וסגן שר הדתות הרב אלי בן דהן יצא בקמפיין כדי להעניק למפקד גיבוי לדברים אותם כתב.

"זכות גדולה נפלה בחלקנו", כתב אל"מ וינטר, "לפקד ולשרת בחטיבת גבעתי בעת הזו. ההיסטוריה בחרה בנו להיות בחוד החנית של הלחימה באויב הטרוריסטי "העזתי" אשר מחרף מגדף ומנאץ, אלוקי מערכות ישראל. נערכנו והתכוננו לעת הזו ואנו מקבלים על עצמנו את המשימה מתוך שליחות וענווה גמורה ומתוך שאנו מוכנים להסתכן ולמסור את נפשנו על מנת להגן על משפחותינו על עמנו ועל מולדתנו.

"נפעל יחד בנחישות ובעוצמה, יוזמה ותחבולה ונחתור למגע עם האויב נעשה הכל בכדי לעמוד במשימה על מנת להכריע אויב ולהסיר את האיום מעם ישראל. אצלנו "לא חוזרים בלי לבצע".
נפעל ונעשה הכל על מנת להחזיר את בחורינו בשלום, תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותנו ובכל העוצמה שתידרש.

"אני סומך עליכם, על כל אחד ואחד מכם כי תפעלו ברוח זו, רוח של לוחמים ישראלים ההולכים חלוץ לפני המחנה, "הרוח ששמה הוא גבעתי". אני נושא עיני לשמים וקורא עמכם "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד". ה' אלוקי ישראל היה נא מצליח דרכנו, אשר אנו הולכים ועומדים להילחם למען עמך ישראל כנגד אויב המנאץ שמך. בשם לוחמי צה"ל ובפרט לוחמי החטיבה והמפקדים. עשה ויתקיים בנו מקרא שכתוב "כי ה' אלוקיכם ההולך עמכם להלחם לכם עם אויביכם להושיע אתכם" ונאמר אמן", סיים המפקד את מכתבו.

לאחר פרסום המכתב התעוררה ביקורת מגופי שמאל, על הדברים.

בשל כך פירסם סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן תגובה בה הוא מגבה ומחזק את אל"מ וינטר מול הביקורת שהתעוררה: "מתקפות הקרן החדשה לישראל באמצעות שלוחתם ״ישראל חופשית״ נגד מחט גבעתי, מצטרפת להפגנות השמאל הקיצוני הערב בתל אביב נגד צה״ל. כנראה שאין תרופה לשנאה עצמית.

"דבריו של אל"מ וינטר" הוסיף סגן השר, "נכתבו בענווה אמיתית הראויה ויאה לגיבורי ישראל שאינם מתהדרים בכוחי ועוצם ידי אלא יודעים שיש גם כוחות מעבר להם ומבקשים את עזרתם".

מלבד זאת, בכדי להביא לתמיכה וגיבוי ציבורי נוספים סגן השר בן דהן גם החל בקמפיין אינטרנטי תחת הסלוגן "גם אני תומך במח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר",

לשם כך הוא אף פירסם זאת בעמוד הפייסבוק שלו וציטט מתוך המכתב "אני נושא עיני לשמיים וקורא עמכם. שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד" את הדברים האלו כתב מח"ט חטיבת גבעתי אל"מ עופר וינטר ללוחמיו וזכה לביקורת מצד הקרן החדשה לישראל באמצעות שלוחתם "ישראל חופשית".זה הרגע לתמוך בו ולהעניק לו גיבוי על דבריו.יישר כוח עופר".

גם ח"כ אלי ישי מצטרף לתומכים ואומר: "ראוי לחזק את מפקד חטיבת גבעתי, אלוף-משנה עופר וינטר, ששיגר מכתב לחייליו, בו ניסה לרומם את רוחם בימי הלחימה הקשים במסגרת מבצע "צוק איתן" על ידי כך שקרא להם להילחם באויב בעזרת השם.

בעזרת השם" הוסיף ישי "הוא ביטוי של אמונה וביטחון, וזכותו של כל אחד לחזק ולהתחזק על ידי מוכוונות מטרה ומיקוד באמונתו. צר לי לראות שבשעה שעם ישראל כולו עומד נגד האויב ישנם ארגונים המבקשים לקדם ריב ומדון. בעזרת השם ננצח".

עזה מלחמה צהל גבעתי בן דהאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד