ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

מפכ"ל המשטרה ביקר בקבר רחל ופרגן למגבניקים

מפכ"ל המשטרה ללוחמי מג"ב בקבר רחל: "גאים בכם על העבודה הקשה. עם ישראל יכול להתגאות שיש לו לוחמים כאלה"

המפכ"ל בקבר רחל. צילום: חטיבת דובר המשטרה
המפכ"ל בקבר רחל. צילום: חטיבת דובר המשטרה

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו ביקר היום את לוחמי משמר הגבול המוצבים בקבר רחל. המפכ"ל שיבח את הלוחמים והדגיש כי אודות לפעילות מאומצת בימים סוערים אלה, מצליחים הלוחמים לשמור על השגרה בקבר רחל, ולאפשר למתפללים להמשיך ולפקוד את הקבר.

את הסיור ליוו מפקד מג''ב עוטף ירושלים, ניצב משנה שוקי תחכאוכה ומפקד הגדוד הדרומי של העוטף , סגן ניצב אבי ביטון שפירטו בפני רנ"צ דנינו את האתגרים השונים העומדים בפני הלוחמים ואת פעילות היחידות בימים מורכבים אלו.

לאחר מכן המשיך המפכ״ל בליווי מפקד מג"ב ניצב עמוס יעקב, מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי מפקד מג''ב ירושלים, תת ניצב יזהר פלד וקצינים בכירים נוספים לבסיס מג''ב ירושלים ״יהודאי״, שם ערך שיחה עם הלוחמים , לרבות לוחמי המילואים, שגויסו עם פרוץ המערכה לתגבור הכוחות הסדירים ושולבו במשימות השונות ברחבי העיר ירושלים וסביבתה.

בשיחה עם עשרות הלוחמים ציין המפכ״ל ואמר כי: ״אני מבקר בימים האחרונים ביחידות השטח ורואה את הברק בעיני הקצינים והלוחמים שלמרות עבודה מאומצת ופעילות סביב השעון וללא מנוחה אינם מרפים לרגע, עם ישראל כולו רואה את המאמץ הבלתי מתפשר שלכם, אני יודע שיש על מי לסמוך, אנחנו גאים בכם על העבודה הקשה. עם ישראל יכול להתגאות שיש לו לוחמים כאלה״.
משטרה מגב מפכל יחצ לוחמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד