ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

Orange מציגה: הדור הבא כבר כאן!

Orange מוכנה להרים את המתג ולהשיק החל מהיום את הדור הבא של הטכנולוגיה הסלולרית • אינפןרמטיבי

Orange מציגה: הדור הבא כבר כאן!

פרטנר מחזקת את ידי תושבי בית ישראל, חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, המצויים באזורי המתיחות, ומאחלת לכולם ימים של רגיעה ושקט וחזרה מהירה לשגרה.

לקוחות החברה יוכלו ליהנות משירותי "דור 4" ללא תשלום בתקופת ההשקה, מגלישה מהירה יותר לאתרי אינטרנט, מהעלאת נתונים במהירות גבוהה משמעותית ומזמן השהייה נמוך עד פי 2.

"אנו ערוכים לאפשר לציבור לקוחותינו ליהנות מהדור הבא של טכנולוגיה", אומר חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר. "לפני כשבוע, פרסם משרד התקשורת את מכרז התדרים אשר יסתיים, ככל הנראה, בדצמבר, ויאפשר לנו לממש במלואו את פוטנציאל הטכנולוגיה החדישה ביותר עבור הציבור.

"אני מודה לכבוד שר התקשורת, גלעד ארדן, והנהלת משרד התקשורת, על החלטתו לאפשר לציבור בישראל ליהנות מדור חדש של טכנולוגיה, ומקווה כי המשרד יפעל על מנת לאפשר לנו לספק את השירות לציבור הרחב בישראל, בעיקר בעת הזו, באופן מידי".

למעלה ממיליארד ₪ הושקעו במהלך השנתיים האחרונות בהערכות. בהחלפת ליבת הרשת, פריסת אתרים, שדרוג מערכות מידע ועוד. למעלה מ -4,000,000 תושבי ישראל, הפוקדים את אזורי הפריסה, יכולים ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת היום בישראל. ל–Orange יהיו כ-750 אתרים משדרים עד סוף החודש, מדן ועד אילת ואנו ממשיכים, במלוא המרץ עד לפריסתה המלאה של הרשת, לקראת סוף השנה", הדגיש רומנו.

מנחם תירוש, ה–coo של החברה, מוסיף: "רשתות הדור הבא הינן בעלות תקן 3GPP המהווה סטנדרט בינלאומי. רשתות אלו מהוות את קפיצת המדרגה הגדולה ביותר של הטכנולוגיה הסלולרית, מאז 2003. טכנולוגיית רשת הדור הבא מאפשרת חווית משתמש מהירה יותר (בקצב העלאה, הורדה ובהשהיה) בזכות שלושה מרכיבים: האחד - ארכיטקטורת רשת שטוחה, דהיינו, שימוש במרכיבי רשת מועטים המאפשרים העברת מידע בזמן השהייה מינימלי, השני – שימוש בטכנולוגיית mimo המשלבת שתי אנטנות במכשיר, המאפשרות התמודדות עם קצבים גבוהים של מידע והשלישי - טכנולוגיית שידור רדיו מהמתקדמות בעולם. על ידי כך, מתאפשר למידע לזרום ממקום למקום, במהירות גבוהה ובזמני השהייה קצרים מאוד.

על כן, לקוחותינו יוכלו ליהנות במסגרת רצועת התדר:
• מהירות העלאת נתונים ממוצעת של עד פי 6 מהקיים ברשתות קוויות וסלולריות.
• מהירות הורדת נתונים ממוצעת בפועל, הגבוהה עד פי 2 מהקיים ברשתות סלולריות
• זמן השהיה נמוך משמעותית, קצר עד פי 2 מהרשתות הסלולריות הקיימות

מרגע קבלת האישור על ידי משרד התקשורת להמרת רצועת התדרים, פרטנר תחל להעביר באופן יזום את כל בעלי הסמארטפונים התומכים בטכנולוגיה החדשה. אנו מקווים שהתהליך יסתיים במהלך השבוע הקרוב. פרטנר פעלה בקרב היצרניות לעדכוני הגרסה, וכבר בשלושת השבועות האחרונים שלחה Apple עדכוני גרסה ללקוחותיה, במכשירי אנדרואיד - תשלח הודעה יזומה מחברת פרטנר לעדכון הגדרות המכשיר.
פרטנר אורנג מבצע תוכן סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד