י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

נתניהו: "כשאין הפסקת אש תשובתינו אש"

ראש הממשלה נתניהו בהודעה מיוחדת: "אלו רגעים בהם צריך לקבל החלטות באורך רוח ולא בפזיזות"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה (בוגי) יעלון מסרו הערב (ג') הצהרה מיוחדת.

נתניהו פתח ואמר: "הבוקר כינסתי את שרי הקבינט והחלטנו שישראל תגיב בחיוב להצעה המצרית להפסקת אש. אמרתי שאם חמאס לא יענה אנו נורה לצה"ל לפעול בכוח רב וכך פעלנו. החמאס בחר להמשיך במערכה והוא ישלם את המחיר. כשאין הפסקת אש תשובתנו היא אש".

ראש הממשלה הוסיף: "במערכה הזו יש כמה חזיתות: יש את החזית המבצעית, החזית המדינית וחזית העורף. אנו פועלים במקביל בנחישות, בשיקול דעת ותוך הפעלת ניסיון בשביל להגן על אזרחי ישראל".

לדבריו, "עדיף היה לפתור זאת בדרך מדינית אבל החמאס לא מותיר בידינו ברירה אלא להרחיב ולהעצים את המערכה וכך נפעל על מנת להחזיר את השקט לאזרחי מדינת ישראל".

נתניהו הוסיף כי, "אלו רגעים בהם צריך לקבל החלטות באורך רוח ולא בפזיזות ואני יודע שאתם סומכים עלי כדי שנקבל את ההחלטות שישיבו את השקט. אנו נעשה הכל כדי שהשקט יחזור לאזרחי ישראל".

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אמר: "גם בשעות אלו ממשיך חיל האוויר לתקוף את חמאס וארגונים אחרים. בשבועות האחרונים הוכה חמאס באופן קשה, עשרות מחבלים נהרגו. כשראשי חמאס יצאו הם יגלו הרס שאני מקווה שיגרום להם להתחרט על כך שלא קיבלו את ההצעה להפסקת אש".

"לא נסבול ירי לעבר אזרחי ישראל, לא נתפשר על בטחון אזרחי ישראל ונסיים את המבצע רק כאשר ישוב השקט לאזרחי ישראל. אני מחזק את אזרחי ישראל וקורא להם להמשיך להקשיב להנחיות".
נתניהו רקטות עזה ישראל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד