כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

עמותת אור ירוק מנציחה את הרוגי תאונות הדרכים

מספר ההרוגים בתאונות הדרכים בישראל חצה לאחרונה את קו ה- 32 אלף. ההנצחה נעשית באתר של עמותת אור ירוק על גבי מפה אינטראקטיבית, בה ניתן לסמן את מקום התאונה, לתאר את המעורבים בה ולפרט כל מידע רלוונטי נוסף

עמותת אור ירוק מנציחה את הרוגי תאונות הדרכים
אהרן פאמפ


מספר ההרוגים בתאונות הדרכים בישראל מקום המדינה ועד היום, חצה לאחרונה את קו ה- 32 אלף. מספר חסר היגיון זה, הביא את עמותת אור ירוק להקים אתר הנצחה חדש להרוגי תאונות הדרכים, שבו יכולים משפחות ששכלו את יקיריהם בתאונות דרכים להצביע על מקום התאונה ולתאר בכמה מילים כיצד התרחשה התאונה ומיהו קרובם שנהרג.

ההנצחה נעשית באתר של עמותת אור ירוק על גבי מפה אינטראקטיבית של כל הארץ, בה ניתן לסמן את מקום התאונה, לתאר את המעורבים בה ולפרט כל מידע רלוונטי נוסף. בנוסף, ניתן להשתמש במפה בכדי להתריע מפני מפגעי דרך או כבישים מסוכנים, וכן לסמן מקומות בהם התרחשו תאונות דרכים, לאו דווקא תאונות קטלניות.

מטרת המפה האינטראקטיבית, מלבד הנצחת ההרוגים, היא להתריע מפני מקומות מסוכנים ובעייתיים: ככל שישנם יותר סימונים על גבי המפה, ניתן לזהות מקומות בעייתיים ומסוכנים, מקומות בהם ישנם מפגעי בטיחות רבים או מקומות בהם התרחשו תאונות דרכים רבות.

על פי נתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, נהרגו עד כה בשנת 2014 147 בני אדם בתאונות דרכים, ירידה של 11% במספר ההרוגים בתאונות דרכים בתקופה המקבילה בשנת 2013.

עמותת אור ירוק קוראת לכל מי שמעוניין להשתתף במיזם, להיכנס לאתר האינטרנט של עמותת אור ירוק בכתובת: http://www.oryarokmap.co.il/
אור ירוק הרוגים תאונות הנצלחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד