י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: אנשי העסקים ואישי הציבור ב'יום בית המדרש'

מאות אנשי עסקים ואישי ציבור משתתפים היום ב'יום שכולו תורה' לקראת חג השבועות, ביוזמת ארגון 'ארחות יושר' שבנשיאות הגר"ח קנייבסקי

צפו: אנשי העסקים ואישי הציבור ב'יום בית המדרש'
שוקי לרר

מאות אנשי עסקים, אישי ציבור ואברכים העמלים לפרנסתם הגיעו להשתתף ב"יום בית המדרש" שערך ארגון "ארחות יושר" במלון ציפורי בכפר בחפץ חיים בערב חג השבועות.

זו הפעם השלישית ברציפות שארגון "ארחות יושר" שבנשיאות הגר"ח קניבסקי עורך את "יום בית המדרש" לבעלי בתים ואנשי עסקים, והשנה גם בהנהלת הארגון לא ציפו להצלחה כבירה כזו.

ארגון "ארחות יושר" שעומד בראשותו של הרב אריה קניבסקי, נכדו ונאמן ביתו הקרוב של סביו הגר"ח קניבסקי, שלקח על עצמו להפיץ תורה ומוסר, במאות שיעורים מידי יום בכל רחבי הארץ, הפיק את יום בית המדרש, כשלצורך כך הובאו למקום גדולי ראשי הישיבות, רבנים, מגידים ועוד שמרתקים את הקהל הגדול וממלאים אותו ברוחניות לקראת חג השבועות.

משתתפי יום בית המדרש זכו לארוחות בוקר, צהרים וערב חינם, לצד כיבוד עשיר במשך כל שעות היום, באדיבות "צפורי קלאס" כדי שיוכלו לשהות במקום במשך כל שעות היום ולא לפספס דרשה אחת או שיעור אחד.

את יום הלימוד פתח שיעור בדף היומי ע"י הרה"ג צבי יהודה לאו רב קהל חסידים בפתח תקוה, כאשר מיד אחריו נשא דברים הגרי"מ רובין רבה של קהילת בני תורה בהר נוף. אשר ענה על מאות שאלות בענייני חג השבועות ובעוד עשרות נושאים מרתקים בנושא תורה מן השמים. לקראת סיום השיעור הגיע למקום הרה"ר הגרי"מ לאו אשר ריתק את השומעים בסיפור מרתק עם ניחוח היסטורי מלפני 49 שנה כאשר הוזמן לשאת דברים באוהל שם בת"א.

בהתרגשות רבה קיבל הקהל את בואו של המשגיח הגר"ח מישקובסקי שהביא את מכתביהם של הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קניבסקי. לאחר מכן ריתק את השומעים בדברי הלכה הגרי"א דינר רב בית הכנסת דברי שיר שתיבל את דבריו בסיפורים מרתקים.

לאחר תפילת מנחה הסב הקהל הענק לארוחת צהריים חגיגית כיד המלך, כאשר מיד לאחריו צפוי להתחיל מושב אחה"צ שבו יישאו דברים מרן הגרמ"ה הירש, המגיד מישרים רבי שלמה לוונשטיין, דרשה בענייני חינוך מהמחנך הנודע רבי רפאל גריינימן, רבי יהושע פינק ישא דברי חיזוק, ובסיום הערב בשעה 7:30 יתקיים זיץ מיוחד עם המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן. כאשר לשם צפויים להגיע עוד מאות רבות של משתתפים.







































































ארחות יושר יום בית המדרש הרב אריה קניבסקי אנשי עסקים אישי ציבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד