י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הותרו לפרסום שמות נרצחי הפיגוע בשרונה: לוחם סיירת מטכ"ל, והמרצה למדעי הרוח • צפו בתיעוד דקה אחר דקה

הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעת הנרצחים הי"ד בפיגוע האכזרי אמש - כולם בעלי משפחות, שהותירו חלל בוער בלב יקיריהם, ובלב כולם • בתיעוד חדש שמתפרסם הבוקר נראים המחבלים מרגע כניסתם עטויים בחליפות, ועד לירי הרצחני

מתנדבים מנקים את זירת הפיגוע בשרונה, צילום: פלאש90
מתנדבים מנקים את זירת הפיגוע בשרונה, צילום: פלאש90

הבוקר (ה') הותרו לפרסום שמות הנרצחים מהפיגוע האכזרי במתחם שרונה בתל אביב אמש - עידו בן אריה בן 42 מרמת גן, אשתו תיבדל לחיים נפצעה גם היא באורח קל; אילנה נווה בת 39 מתל אביב; מיכאל פייגה בן 58 ממדרשת בן גוריון וכיום תושב רמת גן, ומילה מישייב בת 32 מאשקלון. השם יקום דמם.

עידו בן ארי הי"ד היה אב לשניים ולוחם לשעבר בסיירת מטכ"ל. אשתו, ששהתה עמו בזירת הפיגוע, עדיין מאושפזת בבית החולים לאחר שנפצעה באורח קל. בהודעה שפרסם ארגון זק"א נאמר כי "משפחת זק"א אבלה על רצח מתנדב ביחידת הצוללים עידו בן ארי בפיגוע אמש. עידו היה מתנדב פעיל ביחידה והיה שותף למשימותיה. תנחומינו למשפחתו ואיחולי רפואה שלמה לאשתו".

מיכאל פייגה היה ראש התכנית ללימודי מדינת ישראל בפקולטה למדעי הרוח והחברה באוניברסיטת בן גוריון בנגב. הלוויתו תתקיים היום בשעה 18.00 אחר הצהריים בבית העלמין ביבנה.

עובדים סוציאליים מטעם אגף הרווחה נמצאים בשעה זו בבית משפחתה של מילה מישייב באשקלון על מנת להעניק להם את כל הסיוע הנדרש. מילה הותירה אחריה זוג הורים, שני אחים ואחות, טרם נקבע מועד ההלוויה.

ראש העיר, איתמר שמעוני אמר - "אנו עומדים בקשר עם בני המשפחה ומציעים כל סיוע אפשרי. מי ייתן ולא ידעו עוד צער. ה' יקום דמם של הנרצחים בפיגוע הירי. שולח מכאן איחולי החלמה מהירה לפצועים".

אילנה נבעה (נווה) היא תושבת העיר תל אביב-יפו, בת 40 במותה. נבעה הותירה אחריה זוג הורים, בעל וארבע בנות. עובדים סוציאליים מטעם מנהל השירותים החברתיים נמצאים בשעה זו בבית המשפחה ומעניקים להם את כל הסיוע הנדרש. הלווייתה תצא בשעה 14:00 בצהריים מבית העלמין ירקונים (ליד צומת מורשה, על כביש 5).

הלוויתה של מילה מישייב הי"ד תתקיים מחר, יום שישי, בשעה 14:00 בבית העלמין הדרומי באשקלון.



צילום באדיבות ערוץ 2
עידו בן ארי הרוגים פיגוע שרונה תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד