ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

הצעה לגפני: שר הכלכלה תמורת ועדת הכספים

המריבה המתמשכת בין יו"ר ועדת הכספים לראש אגף תקציבים באוצר הביאה את שר האוצר כחלון להציע לח"כ הדגלאי הצעה שקשה מאד לסרב לה • גפני עמד בזה

ח"כ גפני, פלאש90
ח"כ גפני, פלאש90

מתעקש על הוועדה - לפני כשבועיים הוצע לגפני לכהן כשר הכלכלה על חשבונה של מפלגת כולנו, וזה בתמורה לוויתור על ועדת הכספים, כך נחשף הבוקר (ה') בעיתון 'בקהילה' על ידי הפרשן יעקב ריבלין. גפני סירב להצעה.

ההצעה הדרמטית דווחה הבוקר גם ב'כלכליסט'. על פי המידע, מנכ"ל שר האוצר שי באב"ד הגיע לביתו של יו"ר ועדת הכספים וראש מפלגת 'דגל התורה' ח"כ משה גפני על מנת לפתור את המשבר המתמשך בין ראש אגף תקציבים באוצר אמיר לוי לח"כ החרדי, מה שתוקע העברות כספים של 14.3 מיליארד שקלים.

על פי גורם המעורה בפרטים, באב"ד, אליו התלווה ארז חלפון - הציעו לגפני הצעה פוליטית שבאה על חשבונה של מפלגת כולנו שטוענת כי משרד הכלכלה שייך לה. השניים הציעו תיק כלכלה מורחב לגפני, על אף שזהו "ויתור גדול מאד" בשביל כחלון, שמוכן למהלך כדי לפתור את המריבה.

גפני הופתע מההצעה, אך סירב לה מיד. כפי שאמר בעבר בראיון ל'בחדרי חרדים' הוא יסרב לתפקיד שר אם זה יוצע לו והוא חושב שבוועדת הכספים הערך שלו גבוה יותר. גפני גם ציין כי נשיא מועצת גדולי התורה הגראי"ל שטיינמן לא התיר כהונת שר חרדי, להבדיל ממועצת גדולי התורה של אגודת ישראל.
גפני כחלון כלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד