י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בעקבות הפיגוע בתל-אביב, הצעה בקבינט: לא להחזיר גופות מחבלים

הקבינט התכנס בתל-אביב, בעקבות הפיגוע במתחם שרונה וקיבל מספר החלטות. במקביל, הרשות הפלסטינית הוציאה הודעת גינוי חריג

בעקבות הפיגוע בתל-אביב, הצעה בקבינט: לא להחזיר גופות מחבלים
מארק ישראל סאלם. לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס בצהריים את הקבינט המדיני-ביטחוני בקריה בתל אביב, לישיבה שלא מן המניין - בעקבות הפיגוע אמש בתל-אביב. בתוך כך, בצעד חריג יחסית, הרשות הפלסטינית גינתה את הפיגוע

שרי הקבינט קיבלו עדכון על הפעילות המודיעינית והמבצעית של גופי הביטחון ביממה האחרונה. השרים קיימו דיון על הפעולות בהן נוקטת מערכת הביטחון. כזכור, כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי חרדים', על הכפר יטא הוטל כתר מלא כבר במהלך הלילה, בהודעת לשכת ראש הממשלה נאמר כי הוחלט על הטלת סגר על הכפר.

עוד החלטות שהתקבלו בעקבות הטבח במתחם שרונה, נשללו היתרי העבודה לאנשי החמולה ממנה יצאו שני המחבלים. כמו כן, בוטלו ההיתרים לביקורים בישראל בתקופת הרמדאן.

השרים עודכנו כי התקציב עבור סגירת הפרצות בגדר באזור תרקומיא- מיתר, כבר הועבר וכי העבודות בשטח יחלו בעוד עשרים יום. עד לתחילת העבודות יימשך עיבוי הכוחות בשטח.

ראש הממשלה נתניהו הנחה את המל"ל (המועצה לביטחון לאומי) לרכז שורה של עבודות מטה בנושאים נוספים שיוצגו לקבינט בקרוב, כמו כן נשקלת האפשרות לא להחזיר את גופות המחבלים, אלא לקוברם בישראל.


בהודעת הגינוי של הרשות הפלסטינית נמסר כי הפלסטינים מדגישים את התנגדותם לפגיעה באזרחים מכל צד. כמו כן, הפלסטינים מציינים כי השגת שלום ויצירת אווירה חיובית לשלום יתרמו להפחתת הסיבות למתיחות ולאלימות באזור. "השלום ימנע את המתיחות והאלימות".
פיגוע בשרונה טבח בתל אביב ישיבת קבינט גינוי פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד