י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קבלת הכלה - הפקה לבנה לחג השבועות

היא מעצבת צעירה ששמרה על אנונימיות, ועכשיו היא פורצת עם הפקה ראשונה מיוחדת לחג השבועות • למי כבר הספיקה לתפור שמלות כלה, ומדוע היא רואה את עבודתה כאמנות? ראיון עם ברוריה חריטן

קבלת הכלה - הפקה לבנה לחג השבועות

רגע לפני כניסתו של חג השבועות, החג הכי לבן וחגיגי בשנה, היא יצאה בהפקה הראשונה שלה, של שמלות כלה מיוחדות ביופיין.

ברוריה חריטן, 27, ירושלמית, מעצבת שמלות כלה ובגדי ערב ששמה עלה רק לאחרונה לכותרות וכבר נישא בפי כל. בתור מעצבת ששמרה על אנונימיות עד כה, הספיקה לרשום לעצמה רזומה מכובד של תפירת שמלות הכלה ואחיותיה בחתונת משפחת דרעי, בחתונת בת הרב הראשי ועוד.

"תמיד אהבתי את תחום היופי", מספרת ברוריה ל'לובי נשי'. "מגיל 10 אני מציירת ומגיל 14 תופרת".



לאחר שנגעה במספר תחומים בחייה, ביניהם לימודי תואר במנהל עסקים, למדה עיצוב אופנה בשנקר, והלכה להתמחות אצל ג'ולי וינו, מעצבת בעלת שם. "נסעתי יום יום מירושלים לתל אביב כדי לעבוד במקצוע האופנה", היא מספרת.

לפני כשנה החליטה שהיא בשלה מספיק כדי להציג לעולם את התוצרים הפרטיים שלה, ועם הידע שרכשה, קפצה באחת למים העמוקים של עולם עיצוב האופנה, ופתחה סטודיו יוקרתי לשמלות ערב ובעיקר שמלות כלה. תוך מספר שבועות כבר הציגה קולקציה מרהיבה של שמלות בעלות מראה אירופאי מיוחד, וסגנונות השראה מקוריים ויוקרתיים.

"ההשראה שלי מגיעה מהחומר, מהבדים ומהלקוחות", היא מספרת, ואינה מוכנה להתפשר על איכות של בד. הכל נעשה אצלה בעבודת יד, באהבה, וניכרים גימורי הוט קוטור."אני מתייחסת לשמלות כאל אמנות לשמה, וכל שמלה נתפרת בעיצוב אישי תוך כדי התאמה למבנה גוף וסגנון הלקוחה. כשאני ניגשת לעצב ולתפור שמלה, אני מרגישה כאילו נולדה יצירת אמנות חדשה, והשלבים מרגע ההתחלה ועד לסיום – על גוף האישה, מרתקים ומרגשים".



בשנה האחרונה היא מתזזת בין העבודה הרבה, "להיות יום שלם מחוץ לבית,
עם לקוחות לבחור בדים הפך לעניין שבשגרה", היא תספר, לבין הבית, שם נמצאים בעלה ושני ילדיה, שמבינים את השינוי שהתרחש בבית, ומאפשרים לה את הזמן הנדרש לבניית העסק החדש, שהוא למעשה בניה של עולם האמנות שתמיד חלמה עליו. את המשך תמונות ההפקה תראו בקרוב באינסטגרם שלה BRURYA HARITAN BRIDEAL&EVENING WEAR.

"אני טיפוס של או הכל או כלום" – היא מסבירה. "לכן היה לי ברור שכשאפתח את העסק שלי, הוא יהיה הכי טוב שיכול להיות. כל אישה שמגיעה אלי לתפירת בגד, או כלה ליום חופתה, אני אתן עבורה הכל כאילו היא בת יחידה. זה המוטו שמלווה אותי, ואני מקווה שהקו הזה ילך עמי תמיד".




קרדיטים:
סטיילינג והפקה: שמחה טולדנו.
צילום: שי פרנקו.
שיער: זיו אמסלם.
איפור: נורית חן.
דוגמנית: מרינה אלקס ל mc2

הפקת שבועות שמלות כלה מעצבת אופנה הוט קוטור הפקה לבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד