ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

5 הטעויות הנפוצות ביותר בכביסה לבנה

כולנו רוצים את הבגדים הלבנים שלנו – בצבע לבן, הגיוני. אבל מה קורה כשהם יוצאים כבר פחות לבנים בכביסה? הרצל בן זיקרי, מנהל תפעול ב "ערד טקסטיל" מגלה סודות מחדר הכביסה שיעזרו לכל אחד ואחת למנוע טעויות נפוצות בשימוש במכונה לכביסה לבנה

5 הטעויות הנפוצות ביותר בכביסה לבנה

מי לא רוצה את הכביסה הלבנה שלה בצבע לבן? הגיוני. אך פעמים רבות אנו עומדים מול כתמים וצבעים בלתי מזוהים, ולא יודעים מה לעשות.

אז קודם כל – הפרד ומשול! הסוד לכביסה נכונה טמון במיון הבגדים. המיון שומר על איכות הצבע של הבגד, ורוב התקלות בכביסה קשורות קודם כל לערבובי צבעים לא נכונים. כולל ערבוב של צבעים בהירים, כמעט לבנים, עם לבן.

להלן חמשת הטעויות הנפוצות ביותר עם כביסה לבנה:

1. כיבוס בגד לבן במים חמים בתחילת התהליך: גורם לקיבוע של הכתם. יש להתחיל עם מים פושרים ורק לאחר מכן הרתחה. הרבה מדלגים על השלב של ההשריה כדי לחסוך זמן, אבל החיסכון בזמן פוגע באיכות הכביסה.

2. השארת בגדים או מגבות רטובים בסל כביסה יותר מיום אחד: גורם לעובש וריח לא טוב על הטקסטיל, במיוחד בקיץ הישראלי שבדרך כלל מלווה את החג, יש להוציא הבדים הרטובים מהסל כמה שיותר מהר.

3. כיבוס מצעים ומגבות יחדיו: גם אם הן המצעים והן המגבות לבנים, מגבות תמיד משחררות כותנה שמתחברת למצעים. המגבות סופגות את המים במכונה וכמעט ולא נשאר מים למצעים.

4. החסרת תוספות לכביסה: תוספות שונות לכביסה יכולות לסייע לרכך אותה או למנוע דהייה של צבעים. בכביסת פריטים לבנים, מומלץ להכניס לגרב לבנה שבבי סבון, לקשור אותה ולהכניסה יחד עם הבגדים לתוף המכונה. השבבים יסייעו בהלבנת הבגדים וריכוכם.

5. הוספת אקונומיקה להלבנת כביסה לבנה: באנו לשבור את המיתוס הישן – נושן! אלא אם כן משפשפים כתם מסוים נקודתית באקונומיקה ושוטפים באופן מידי – אין להוסיף אקונומיקה למכונה, זה פוגע בבד. במקום, פטנטים אחרים להורדת כתמים מבגדים לבנים: הוספת סודה לשתייה, מלח, חומץ או אלכוהול, תלוי בסוג הכתם ובסוג הבד. כדי לשמור על המכונה ולהשיג תוצאות טובות יותר בכביסה, יש להעדיף להשתמש בנוזל כביסה במקום באבקת כביסה.



טעויות נפוצות בכביסה טיפים לכביסה לבנה טיפים כביסה לבנה כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד