י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בעקבות ב'חדרי': המשטרה מאשרת את מעצר ראש הכת

בעקבות הפרסום היום ב'בחדרי', מאשרת משטרת ישראל כי בתחנת אשדוד מתנהלת חקירה שבעקבותיה נעצר חשוד בהתעללות

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

בעקבות חשיפת 'בחדרי': משטרת ישראל מודיעה הערב (ה) כי עצרה חשוד בניצול והתעללות בדרום.

"בתחנת אשדוד, מתנהלת בימים אלו חקירה שבעקבותיה נעצר חשוד", הודיעה המשטרה. בין החשדות, מעשים אסורים, סחיטה ועבירות הקשורות לכך.

"מעצרו של החשוד הוארך מיום מעצרו ועד היום בבית המשפט באשקלון לצורכי החקירה", אומרת המשטרה, "כמו כן, החשוד הובא היום לבימ"ש שם הוארך מעצרו בשבעה (7) ימים נוספים. חקירת המקרה נמשכת, ובשלב זה אין אפשרות להרחיב יתר על כך".

כפי שדווח ב'בחדרי', חרדי מהדרום, מנהיג כת ו"אב רוחני" - עצור מזה תשעה ימים, בחשד כי השתלט על חיי אנשים ומשפחות, תוך ביצוע עבירות חמורות. לפי התיאור המצמרר שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' הוא ניהל את חיי מעריציו במלואם, תוך איומים, הפחדות ונישול כספם.

ביום שלישי שעבר, עצרה אותו משטרת ישראל, בחשד כי במשך שנים ארוכות ביצע עבירות חמורות באנשים שהאמינו בו. הוא ניצל את העובדה שהצליח להפוך ל"אב הרוחני" שלהם - לצורך נישול כספם, שליטה מלאה על כל צעד ושעל בחייהם, ובחיי ילדיהם ונשותיהם.

מעצרו של החשוד הוארך כבר פעמיים, ובמשטרה ממשיכים בימים אלה לגבות עדויות - על מנת לבסס את חומר הראיות.

על פי מה שמתאר ב', אחד המתלוננים, מדובר באדם מתוחכם ומניפולטיבי, שלא בחל בשום דרך כדי לשלוט על חייו. זאת החל מגיל 14, אז התרחק ממשפחתו וקהילתו, ואותו "אב רוחני" הוא זה שאמור היה לחזקו ולשמור אותו קרוב.

על פי החשד, החשוד התבקש לטפל בנער ולהחזירו לקהילה, אך במקום זאת ניצל אותו לרעה. הוא העניק לב' תמיכה נפשית ורוחנית, קנה את אמונו וקירבתו, ובמקביל החל לנצל אותו למעשים בזויים, חמורים ואסורים.

פרקליטו של החשוד, עו"ד איתן סבג, הגיב ל'בחדרי' על טענותיו של ב' ואמר כי "מדובר בעלילה שאינה אלא פרי דמיונו הקודח של המתלונן שמטרתה להכפיש את מרשי ולפגוע בשמו הטוב. מכל מקום יש להצר על השימוש במושג "כת" כאשר מדובר במתלונן יחיד להבדיל מהנטען בכתבה. האמת תתברר בבית המשפט וכזביו של המתלונן יצופו כשמן על פני המים".
אשדוד אשקלון משטרת ישראל התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד