י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לקראת החג: הרב הראשי ביקר במחלבת טרה

לקראת חג השבועות: הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו, ערך ביקור במחלבת טרה

לקראת החג: הרב הראשי ביקר במחלבת טרה

לקראת חג השבועות הגיע הרב הראשי לישראל הרה"ג ר' דוד לאו עם פמליית רבנים לביקור במחלבת טרה. הביקור נערך בהשתתפות הרה"ג ר' בנימין אדלר ראש ועד הכשרות של בד"ץ אגודת ישראל, הרב אהרון כהן מהרבנות המקומית, הרב אהרון חסקל ראש מערך כשרות OK בישראל, מנכ"ל טרה טל רבן ובכירי הנהלת המחלבה, כשאותם מלווה ר' בן ציון פדר מנהל המגזר החרדי בטרה.

במהלך הביקור נערך לאורחים סיור בקווי הייצור המתקדמים של מחלבת טרה והם התרשמו מהאמצעים הטכנולוגיים החדשניים ומרמת ההיגיינה הגבוהה והמחמירה שמאפשרים ייצור מוצרי חלב איכותיים ללא חומר משמר וללא שינוי בתוקף המוצר.

בתחילת הביקור התכנסו המשתתפים והאורחים במשרדי ההנהלה להרמת כוסית לרגל החג. דובר הקונצרן תומר סגיס קידם בברכה את הנוכחים וציין כי מחלבת טרה פונה לכל קהל ולכל ציבור בישראל תוך כבוד והערכה לאורחות חייו. לפיכך טרה מקפידה לספק את כל מוצרי החלב שהיא מייצרת בכשרות מוהדרת ובהקפדה על הרכיבים האיכותיים ביותר תוך היצמדות לאסטרטגיה המנחה אותה בכל שלבי הייצור והפיתוח: 'יותר בריא, יותר טעים'.

טל רבן מנכ"ל טרה הודה לרב לאו ולכל המשתתפים שטרחו והגיעו לנתיבות, דבר המסב התרגשות רבה לכל עובדי החברה: "הנהלת טרה רואה לעצמה זכות לארח את הרבנים החשובים בעיתוי מיוחד כל כך – ערב חג השבועות". רבן סקר בפני המשתתפים את התפתחות המחלבה מההקמה עד להרחבת הפעילות, המעבר למחלבה החדשה והפיתוחים החדשניים של המחלבה בשנים האחרונות. המוצרים הייחודיים שהושקו כמו גבינה צהובה נעם וגבינה לבנה מרכיבים טבעיים בלבד, שוקו מוו ללא תוספת סוכר ועוד, הופכים את טרה לבחירה היומיומית של הורים הרוצים לתת יותר לילדיהם בתחום התזונה.

הרה"ג ר' דוד לאו הביע את התרשמותו הרבה מהידורי הכשרות וההקפדות הנשמרות בכל קווי הייצור בדבריו ברך את הנהלת החברה על תרומתה לשוק המהדרין בישראל.

עוד נשאו דברים הרה"ג ר' בנימין אדלר ראש מערך הכשרות בבד"ץ אגודת ישראל, הרב אהרון כהן מהרבנות שדות נגב והרב אהרון חסקל ראש מערך כשרות OK בישראל, שחיזקו את ידי הנהלת החברה העובדת תוך שיתוף פעולה מלא עם גופי הכשרות ונענית במאור פנים לכל בקשה או נוהל שיוסיף על גדרי הכשרות הנשמרים במחלבה.

במהלך הסיור במחלבה פגשו הרב הראשי ומשלחת הרבנים בצוות המשגיחים מטעם הכשרות המקומית, בד"ץ אגודת ישראל ובד"ץ הרב ווסטהיים ושוחחו עמם על הידורי הכשרות הנשמרים בקפידה במפעל. עבודתם היומיומית המסורה של משגיחי הכשרות מאפשרת לצרכני המהדרין ליהנות ממוצרי חלב מצוינים ובריאים יותר בכשרות מהודרת. הביקור במחלבת טרה נערך במיוחד לפני חג השבועות, באווירת החג שבו המנהג בכל תפוצות ישראל לאכול מאכלי חלב – כדי להזכיר את עניין כשרות המאכלים, אחד הדברים הראשונים שתקנו ישראל לאחר מתן תורה.
הרב לאו מחלבה טרה ביקור חג שבועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד