י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אשתו של הפצוע מלוויית הרב וואזנר: "שוקלים לתבוע"

רעייתו של הרב תומר אלקובי מספרת בראיון הבוקר על השנה הקשה שעברה על המשפחה, ואומרת כי הם בהחלט שוקלים לתבוע את האשמים

מיטת הרב וואזנר במהלך ההלויה, צילום: פלאש90
מיטת הרב וואזנר במהלך ההלויה, צילום: פלאש90

אשתו של הרב תומר אלקובי, שנפצע קשה בהלווייתו של הרב וואזנר לפני למעלה משנה העניקה הבוקר (ו') ראיון לידיעות חולון, בו סיפרה על ההתמודדות ואמרה כי הם שוקלים לתבוע את מי שאשם במצבו הקשה של בעלה - "אנחנו שוקלים לתבוע, זה מחדל חמור".

איילת אלקובי מספרת כי היא נבהל כשהלך להלוויה: "בבסיסי אני אדם שפוחד ממקומות הומי אדם, ובטח שמהלוויות המוניות, הפגנות וכל מקום שיש בו צפיפות. זה תמיד מנבא לי רעות, אבל ידעתי שלא משנה מה אגיד, תומר נחוש בדעתו ללכת כי זה חשוב לו. הוא יצא מהבית אפילו בלי תעודת זהות, ואני נשארתי בבית בלב כבד עם בתנו הקטנה בת השנה. הרגשתי שמשהו לא טוב עומד לקרות, אבל זה מסוג המחשבות שמזיזים הצידה, לא באמת רוצים להאמין שמשהו רע יקרה. וזה קרה".

בארבע לפנות בוקר קיבלה איילת את ההודעה הקשה על מצבו של הרב תומר. "לא הצליחו לזהות מי הוא, מאחר שלא הייתה עליו תעודת זהות. הם חיפשו בכל מקום אפשרי, עשו הצלבות ובסוף זיהו אותו באמצעות האינטרנט, דרך ערוץ ההידברות שבו העביר תומר מספר הרצאות. בטלפון נאמר לי שהוא פצוע ושעליי להגיע למיון עם תעודת זהות".

אין לדעת מה יהיה בסוף התהליך", אומר איילת היום, למעלה משנה לאחר האירוע הקשה כשבעלה כבר משתקם ועובר טיפולים ב"עזרא למרפא" של הרב פירר. "תומר חוזר לעצמו לאט לאט. לפעמים יש הבלחות של זיכרון ולפעמים הוא שוקע. צריך לנהל אותו, לקחת, להחזיר, לשאול כל דבר, לא לתת לו רגע להיות לבד. פתאום האיש, החבר, החזק, הגדול והמצחיק, האבא של הילדה שהייתה מחכה לו כל ערב שיגיע לכסות אותה ולספר לה סיפור, הופך להיות עוד ילד".

וואזנר תומר אלקובי תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד