ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

ליצמן בראיון: "מקווה שדרעי יצא צח כשלג"

שר הבריאות העניק ראיון חג, דיבר על הירידה במנדטים של ש"ס והתייחס לחקירת דרעי • "יחד עם גפני אנחנו כוח טוב"

דרעי וליצמן, צילום: פלאש90
דרעי וליצמן, צילום: פלאש90

ראיון חג - שר הבריאות יעקב ליצמן חושף את תפריט ארוחות היום שלו, מתייחס לירידת ש"ס בסקרים ואומר כי "מדובר במכה למגזר החרדי", ליצמן אף מתייחס לחקירת דרעי - "מקווה שהוא ייצא זך כשלג", ומוסיף כי "כשיהיה גדול, הוא רוצה ללמוד בכולל".

בראיון חג מיוחד שהעניק ליצמן ל'ישראל היום' אחרי שובו מכנס שרי בריאות בז'נבה, הוא חשף את הארוחות שלו במהלך היום באורח בריא: בארוחת הצהריים אכול קציצה מבושלת עם אורז "זה מה שאני אוכל בצהריים. בבית אני אוכל בבוקר ובערב ירקות עם ביצה וגבינה".

ליצמן נשאל האם סוג הארוחות הם חלק מהמלחמה שלו בג'אנק פוד? והשיב "ממש לא. זה מה שאכלתי תמיד. לא השתניתי כל השנים, אני עם אותה חליפה, אותו כובע. אני גר באותה דירה מאז שהתחתנתי והולך לאותו מקווה‭."‬

ליצמן נשאל על תוצאות סקר הערוץ הראשון בו 'יהדות התורה' מזנקת ל-10 מנדטים, ולעומת זאת ש"ס בקושי עוברת את אחוז החסימה, ואמר כי - "סקרים זה כמו מזג אוויר פעם יפה, פעם מעונן חלקית. עד יום הבחירות יש זמן. כואב לי על הירידה של ש"ס, היהדות החרדית בלי ש"ס לא חזקה מספיק. אנחנו צריכים אותם חזקים‭."‬

ליצמן נשאל האם הירידה של המנדטים בש"ס זה בגלל דרעי והחקירה נגדו? והשיב - "דרעי עושה עבודה מצוינת, ומשום מה לא מקבל קרדיט על זה. הוא עושה דברים. דואג לחלשים, עושה בפריפריה מהפכות. אבל במנדטים לא רואים.

"אמרו שאוטוטו הוא נחקר, בינתיים עוד לא קרה. אני מקווה שהוא ייצא זך כשלג. אני חושב שזה חשוב לנציגות החרדית. הוא מוביל שיתוף פעולה בינינו, ויחד עם גפני אנחנו כוח טוב".
אריה דרעי יעקב ליצמן חקירת דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד