ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

נתניהו שולח תנחומים לארה"ב: "כתף אל כתף"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיגר דברי ניחומים, לאמריקנים ההמומים מהטבח באורלנדו: "ישראל ניצבת כתף אל כתף לצדה של ארצות הברית"

נתניהו. צילום: פלאש90
נתניהו. צילום: פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב הערב (א) לפיגוע בארולנדו, וניחם את קורבנות ההרוגים.

נתניהו אמר: "בשם ממשלת ישראל ואזרחי ישראל, אני שולח את תנחומינו הכנים לעם האמריקני, בעקבות המתקפה הנפשעת אמש באורלנדו. ישראל ניצבת כתף אל כתף לצדה של ארצות הברית בשעה טרגית זו.

"אנו משתתפים בצערן של משפחות הקורבנות ושולחים איחולי החלמה שלמה ומהירה לפצועים״.

גם ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג השתתף בצער משפחות ההרוגים. הוא שוחח הערב עם שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו. והביע בפניו את תנחומיו על הטבח הנורא שהתרחש היום באורלנדו.

הוא אמר: "אני ומפלגתי שולחים תנחומים מעומק הלב לעם האמריקאי כולו. הטבח המחריד הוא ביטוי לשפל אנושי מתועב. כוחות השנאה, האלימות והרצח הם כוחות אכזריים שיש לפעול נגדם בכל העוצמה. האומות שלנו ימשיכו לעשות זאת בשיתוף פעולה הדוק על בסיס הידידות העמוקה והערכים המשותפים״.

נשיא המדינה רובי ריבלין אמר: "אנו שוב חשים בכאב האיום בעקבות האובדן הקשה של חיי אדם, הכאב הקשה למראה דמם השפוך של צעירים חפים מפשע. אין נחמה עבור אלה אשר יקיריהם נקרעו מהם ברגע אחד באמצע החיים.

"המתקפה באורלנדו פחדנית ונפשעת. העם בישראל עומד כתף אל כתף לצד אחינו ואחיותינו האמריקאים במאבקם המוסרי והמוצדק נגד האלימות בכל צורותיה. בשם העם בישראל, אני מבקש לשלוח אליך את תנחומינו למשפחות הקורבנות ואת תפילותינו להחלמה מהירה של הפצועים".
ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד