י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

שמעון יוחאי לסרי נטמן בבני ברק • "אתה קרבן תמים", ספד האח בבכי מר

באישון ליל הובא הבחור מעון יוחאי לסרי ז"ל למנוחת עולמים בבני ברק, לאחר שטבע בחוף הים באשדוד בערב שבת ונפטר במהלך החג • הראש"ל הגר"י יוסף הגיע להשתתף במסע ההלויה, אביו הרב מיכאל לסרי לא הצליח להספיד מחמת האבל הקשה - תיעוד

שמעון יוחאי לסרי נטמן בבני ברק • "אתה קרבן תמים", ספד האח בבכי מר
משה גולדשטיין

עין לא נותרה יבשה במסע הלוויתו של הבחור החשוב שמעון יוחאי לסרי ז"ל תלמיד ישיבת 'כנסת ישראל' באשדוד בן ה-20, שטבע בערב שבת בחוף באשדוד, בעת שנסחף במים.



הלווייתו יצאה אמש (א') במוצאי החג לאחר חצות מביתו ברחוב חזון איש בבני ברק. ראשון המספידים היה הרב הראשי לישראל והראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, שהגיע במיוחד מירושלים על מנת להשתתף במסע הלוויה.

לאחר מכן הספידו ראש הישיבה באשדוד הגאון רבי מאיר מוגרבי, שבקושי הצליח לדבר אך אמר "היה חיזוק עצום שנגרם בישיבה. כולם למדו, כולם התפללו וקיבלו קבלות טובות בישיבה, הוא היה בשערי מוות ביום שישי וכבר דיברו על לוויה לפני החג, ולבסוף חזר הדופק הכל הכל בשביל שהבחורים התחזקו. בחורים קיבלו על עצמם לזרוק את הפלאפונים, עד שלמגינת לב היום בעיצומו של החג הוא נפטר. הוא נשאר חי בכדי שלא נהיה אבלים בחג".

בנוסף סיפר ראש הישיבה כי הוא נולד כשאבא שלו רבי מיכאל לסרי היה בסמינר בשבת, והוא גם נפטר כשאביו היה בסמינר בחג, לזיכוי הרבים. לאחר מכן הספידו רב השכונה הגאון רבי שריאל רוזנברג אב"ד בית הדין בבני ברק.

אביו הרב מיכאל לסרי לא יכל לדבר בלוויה עקב הקושי הגדול והשבר שפקד אותו, במקומו דיבר האח ר' מאיר לסרי ואמר - "צר לי עליך אחי נעמת לי מאוד". האח סיפר כי המשפחה הכירה אותו מקרוב, "תמיד היה הולך עם ספרי מוסר, תמיד רצה לדעת עוד. לפני שנתיים היו אצל רבי שמעון בר יוחאי, הלכנו לבית הכנסת להתפלל תפילת מעריב וראינו ספר מוסר מיוחד שלא ראינו כמותו הרבה. הוא אמר לי 'את הספר מוסר הזה כל בחור צריך לסיים'. כמה אנשים למדו יותר טוב לרפואתו, שמעון אני והמשפחה מבקשים ממך סליחה שמעון, אני יודע שבתור אחים לא התנהגנו כמו שצריך אחד בשני כי מתרגלים אחד עם השני, שמעון תסלח לנו לא הערכנו אותך מספיק תהיה מליץ טוב בעדנו ובעד אמא ובעד אבא שימשיך לזכות את הרבים, והכל יהיה לעילוי נשמתך. זה קרבן תמים, זה קרבן תמים של הקדוש ברוך הוא" סיים האח בדמעות.

לאחר מכן בשעת לילה מאוחרת הוא נטמן בבית החיים בבני ברק, כשידידיו ובני המשפחה מסרבים לעכל את הבשורה המרה.











































שמעון יוחאי לסרי טביעה טרגדיה הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד