י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הרבי מויז'ניץ: "יש נשים המזלזלות בצניעות"

במהלך נעיל החג נאם האדמו"ר על נושא הצניעות, ואמר כי בקרוב יצאו תקנות חדשות על ידי בית הדין של החסידות

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: שוקי לרר

תקנות צניעות חדשות בחצר חסידות ויז'ניץ: במהלך דברי התורה במעמד נעילת החג בחצר החסידות בבני ברק אמר האדמו"ר מהחסידים שהוא מתכוון לדבר לאחר ההבדלה, ועורר על עניין הצניעות בקהילה.

במעמד אלפי החסידים שהגיעו לחג השבועות מכל רחבי הארץ והעולם, פתח הרבי - "אני מדבר ברמקול שכולם ישמעו ולא יגידו אחר כך לא ידעתי". האדמו"ר אמר כי בית הדין של החסידות קבע תקנות בענייני צניעות והלבוש, "לאחרונה הדבר נפרץ, יש נשים מזלזלות בעניין הזה וכל הראש מונח באופנה המודרנית, אפילו אצל משפחות אברכים חשובים".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר הזכיר בשם זקנו האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל שבזמן שבנה את השיכון בבני ברק היו בעיות בצניעות, והוא התבטא - 'שחס ושלום לא יהיה כזה מצב שאני אתחרט שהקמתי את השיכון'.

האדמו"ר הוסיף: "בית הדין הולכים לשבת בזמן הקרוב ולתקן תקנות ברורות, לא יהיו שום פשרות בנושא. חייבים לעמוד בתקנות של הבית דין". בנוסף עורר האדמו"ר על הפאות ועל האורך, וכי "ישנן נשים שהולכות עם כובעים קטנים".

לסיום אמר האדמו"ר - "יש אברך שנקלע למצב מאוד קשה בעניינים כספיים. מדובר בטרגדיה קשה, הוא צריך להגיע לסכום של 140 אלף דולר, צריכים לעזור לו. אפילו אם אפשר לתרום לעניין הזה עשרים אגורות - גם יכולים לעזור לו".
ויזניץ תקנות צניעות שבועות בית הדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד