י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

משבר רמי סדן מגיע לכנסת; ש"ס מתבצרת בדרישה לפיטוריו

הסערה סביב דבריו של יו"ר חדשות 10 עדיין בעיצומה - ועדת הכלכלה תדון הבוקר במינוי, אורח הכבוד: סדן בעצמו

סדן ודרעי, ראש בראש
סדן ודרעי, ראש בראש

סערת רמי סדן מגיע הבוקר (ב') לועדות הכנסת - ועדת הכלכלה תדון היום בסערה בעקבות דברים שיוחסו ליו"ר דרקטריון חדשות 10 רמי סדן נגד מפלגת ש"ס והעומד בראשה השר אריה דרעי בישיבת הדריקטריון. בש"ס ממשיכים לדרוש את פיטורו.

לדיון בכנסת הוזמנו על הנציגים הרלונטיים, ביניהם נציגי משרד ראש הממשלה, משרד התקשורת, היועץ המשפטי לממשלה, ראשי חדשות 10 והרשות השנייה, והאיש שעומד בעין הסערה - רמי סדן. הדיון יתקיים בשעה 13:30 באולם וועדת הכלכלה בכנסת.

גורמים במפלגת ש"ס אמרו לישראל היום כי: "שלושת חברי סיעת ש"ס יעקב מרגי, יצחק וקנין ויגאל גואטה ישתתפו בישיבת ועדת הכלכלה בכנסת בעניין דברי רמי סדן וידרשו את פיטוריו. חברי סיעת ש"ס בוועדת הכלכלה אף יצביעו עם חבר האופוזיציה יו"ר הוועדה ח"כ איתן כבל, בדרישה להדחת סדן בעקבות דבריו הגזעניים‭."‬

כזכור, בסוף השבוע נפגש השר דרעי עם ראש הממשלה נתניהו בלשכתו בירושלים, בפגישה הביע דרעי את מחאתו על דברי סדן ודרש את פיטוריו בהקדם. השניים סיכמו להמשיך ולשוחח לאחר החג.

סדן עצמו פנה בשבוע שעבר במכתב פתוח לחברי הכנסת של ש"ס וביקש שיפסיקו לשפוך את דמו, לדבריו - "שבוע שופכים את דמי לשווא. כמוכם, גם אני חושב שאסור שאדם ששונא ספרדים או גזען ישמש בתפקיד ציבורי. אלא שלא יעלה על הדעת ואיני מסוגל כלל לחשוב או להרגיש שנאה. ודאי לא לציבור שלם".
רמי סדן אריה דרעי ועדת הכלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד