י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גוזר קופון? טראמפ רוכב על הטבח באורלנדו: "רק קשיחות"

עוד לא יבש הדם לאחר הטבח האכזרי כמותו לא ידעה ארצות הברית מזה שנים, וכבר יש מי שמרוויח - לאחר נאומו המהוסס של אובמה, טראמפ עולה על הגל, תוקף את הססנותו וקורא לו להתפטר מתפקידו • "לא רוצה איחולים, רוצה קשיחות"

גוזר קופון? טראמפ רוכב על הטבח באורלנדו: "רק קשיחות"
לך

דונלד טראמפ, מועמד המפלגה הרפובליקנית לבחירות לנשיאות ארצות-הברית, פרסם אמש (א') הצהרה הנוגעת לטבח שאירע באורלנדו, ואמר כי הוא כבר ניבא שתתרחש מתקפת טרור על אדמת ארצות-הברית.

"אמרתי שזה מה שהולך לקרות", אמר המועמד הצבעוני והפרובוקטיבי, "זה קרה בגלל שמנהיגינו חלשים, וזה רק הולך להחמיר. אסור לנו להרשות לעצמנו להמשיך להיות תקינים פוליטית".

הוא לא ממתין עד לבחירות - טראמפ קרא לנשיא אובמה להתפטר מהנשיאות: "אובמה סירב היום בדבריו להגיד את המילה 'אסלאם קיצוני', ורק בגלל זה עליו להתפטר". כמו כן, הוא תקף את יריבתוקלינטון, ואמר כי אם תהיה נשיאה, היא תגביר את ההגירה מהמזרח התיכון.

מוקדם יותר התייחס טראמפ לטבח גם בחשבון הטוויטר שלו. "אני מעריך את האיחולים על כך שצדקתי על מה שאמרתי על הטרור של האסלאם הקיצוני. אני לא רוצה איחולים, אני רוצה קשיחות ודריכות. עלינו להיות חכמים. מה שקרה באורלנדו הוא רק ההתחלה. ההנהגה שלנו חלשה ולא יעילה. מתי נתחיל להיות קשוחים, חכמים וזהירים".
טראמפ הטבח אורלנדו אובמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד