ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

36 אלף דולר: הנגיד הצעיר ניצח את אדוארדו אלשטיין

מתח נרשם באולם בית הכנסת בעיירה מז'יבוז', כאשר הנגיד הצעיר בן ה-28 החליט להתחרות ראש בראש מול בעל השליטה בקונצרן אי די בי, אדוארדו אלשטיין

אלשטיין והנגיד הצעיר אונגר. עיבוד: בחדרי חרדים
אלשטיין והנגיד הצעיר אונגר. עיבוד: בחדרי חרדים

מעז'יבוז: הנגיד החסידי הצעיר ניצח את המיליארדר - למעלה מ-800 איש שהו בשבת ובחג שלאחריו בעיירה מעז'יבוז באוקראינה, סמוך לציון 'הבעל שם טוב' שיום פטירתו חל בחג השבועות.

תפילת חג השבועות התקיימה בבית המדרש העתיק של הבעש"ט, עם מאות אנשים ובראשות המשפיעים הרה"צ רבי נחמן יוסף טוורסקי אחיו של האדמו״ר מראחמסטריווקא, והרה"צ רבי חיים שלום דייטש.

על מכירת העליות ניצח ר' יענקי זילברמן מאוקראינה. במכירת העלייה 'שלישי', החלה תחרות - המכרז נפתח בסכום של 100$ והחל לטפס, כשאיל הנדל"ן מארגנטינה אדוארדו אלשטיין, מי שהתפרסם כשרכש את תאגיד IDB מנוחי דנקנר, החליט אף הוא להתחרות על העלייה והתמקח על המחיר מול הנגיד החסידי הצעיר עזרא אונגר (בן 28) ממונסי, המתגורר כיום בירושלים.

מחיר העלייה טיפס תוך דקות, שני הנגידים התחרו ראש בראש ואף אחד לא מוכן לוותר. לאחר דקות של מתח הכריז המיליארדר אדוארדו אלשטיין על מחיר של 30 אלף דולר בכדי לזכות, אך הנגיד עזרא אונגר לא ויתר, והציע 36 אלף דולר בשביל העלייה. בסופו של דבר הוא אכן זכה, וזכות העליה לתורה הגיעה לידיו.

אחד הנוכחים במקום סיפר ל'בחדרי חרדים' כי המיליארדר אדוארדו אלשטיין קם ממקומו לעבר הנגיד עזרא אונגר, ובירך אותו במזל טוב על הניצחון. מאות המתפללים שעקבו אחר המכרז פצחו בשירה ובריקודים עם תום מכירת העליות.

הנגיד עזרא אונגר התפרסם באחרונה כתורם רבות למוסדות תורה וכוללים רבים.
הבעל שם טוב אדוארדו אלשטיין עזרא אונגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד