י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

גואטה על סדן: "ממשיך להתנשא ומבזה גם את חברי הכנסת"

זעם בכנסת בעקבות היעדרותו של רמי סדן מדיון בועדת הכלכלה שנועד לעסוק במינויו לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של חדשות 10 • יו"ר הועדה איתן כבל הודיע שיערוך דיון חוזר • גואטה ל'בחדרי': "החרם שלנו נמשך. מעדיפים שיתפטר מעצמו"

גואטה. צילום: פלאש 90
גואטה. צילום: פלאש 90

דרמה בועדת הכלכלה של הכנסת: בפתח דיון בעניינו של רמי סדן ומינויו לתפקיד יו"ר דירקטריון חדשות 10 ודבריו נגד ש"ס ואריה דרעי - הודיע יו"ר הועדה איתן כבל בזעם כי "רמי סדן והנהלת חדשות 10 הודיעו לו ברגע האחרון שלא יגיעו להשתתף בדיון", ובעקבות כך הוא מבטל את הדיון היום.

כבל זעם ואמר כי סדן הודיע לו ברגע האחרון על ביטול ההשתתפות וטען כי הוא חולה וכך גם הנהלת הערוץ. כבל דרש לזמן מחדש את הנעדרים.

ח"כ יגאל גואטה מש"ס אומר בראיון לבחדרי חרדים בעקבות ההיעדרות כי "זה המשך של ההתנשאות שלו, דרכה הוא מבזה, כמו שביזה את ציבור המזרחים הוא מבזה את חברי הכנסת ואת כל הנוכחים שהגיעו לדיון. הוא לא רואה לנכון להגיע. זה חמור מאוד. יו"ר הוועדה דיבר דברים חמורים ביותר, ואני מקווה שאכן כך ייעשה. אנחנו מחכים לראות".



גואטה נשאל האם החרם של נציגי ש"ס על דיוני הוועדות עדיין קיים, זאת לאחר שהבוקר נצפו ח"כ יעקב מרגי בוועדת החינוך, ח"כ יצחק וקנין בוועדת הכספים וגואטה עצמו בדיון בוועדה לזכויות הילד, והשיב "הגעתי למשהו נקודתי, לנושא שהוא דיני נפשות. הלכתי, אמרתי דברים ויצאתי".

גואטה הוסיף כי "אני לא יודע בדיוק אם ראש הממשלה הוא הגורם שצריך לפטר אותו. אנחנו יודעים שהערוץ כפוף לרשות השנייה, הרשות השנייה כפופה למשרד התקשורת ושר התקשורת הוא ראש הממשלה, שימצא את הדרך. אני אשמח מאוד אם יתפטר מצד עצמו, אנחנו לא רוצים לבזות אותו".
יגאל גואטה רמי סדן התבטאויות דיון ועדת הכלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד