י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מנכ"ל חדש לכנסת - אלברט סחרוביץ'

המלצת יו"ר הכנסת אושרה היום בצהריים בוועדת הכספים: אלברט סחרוביץ' מונה לתפקיד מנכ"ל הכנסת

סחרוביץ'. צילום: דוברות הכנסת יצחק הררי
סחרוביץ'. צילום: דוברות הכנסת יצחק הררי

ועדת הכספים אישרה הצהריים (ב) פה אחד, ללא נמנעים או מתנגדים, את מינוי של אלברט סחרוביץ' לתפקיד מנכ"ל הכנסת. סחרוביץ' ייכנס לתפקיד באופן מידי ויחליף את רונן פלוט שכיהן כמנכ"ל הכנסת בשלוש השנים האחרונות ונבחר בשבוע שעבר לתפקיד ראש העיר נצרת עילית.

חברי ועדת הכספים בירכו את סחרוביץ' ויו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר למנכ"ל הנכנס: "אתה נכנס לנעליים גדולות ואני יודע שאין לך בעיה עם זה. אנחנו שמחים בבחירתך. אני מברך אותך ויודע שתוכל להצעיד קדימה את המערכת המנהלית של הכנסת".

סחרוביץ' משמש כראש מטה של אדלשטיין למעלה משבע שנים, הן במשרד ההסברה והתפוצות והן בכנסת. הוא בעל תואר שני בניהול משאבי אנוש וייעוץ ארגוני ובעל ניסיון נרחב בעבודת הכנסת החל משנת 2001. סחרוביץ' נשוי, אב ל 3 ומתגורר באשדוד.

אלברט סחרוביץ' אמר: "אני מודה בהתרגשות על האמון שניתן בי על ידי חברי הוועדה וליו"ר הכנסת על אמון ועבודה משותפת במשך שנים. יש בכוונתי להתמסר באופן מלא לתפקיד מנכ"ל הכנסת ולפעול ללא ליאות לשדרג את היכולת של חברי הכנסת למלא את שליחותם הציבורית ולתת שרות לציבור, שרות בעבודה פרלמנטרית עשירה ומגוונת. נמשיך לפעול למען שקיפות הכנסת לציבור, שדרוג כלי העבודה הניתנים לחברי הכנסת, שיפור חזות הכנסת ועוד מגוון פרויקטים שכבר נמצאים בתוכנית העבודה של עובדי הכנסת המוכרים לי היטב כעובדים מצוינים ובעלי תחושת שליחות יוצאת דופן".

יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין אמר: "תפקיד מנכ"ל הכנסת הוא הזרוע הביצועית-ניהולית של הפרלמנט ולכנסת יש בהחלט מה להתגאות במגוון תחומים מקצועיים שבאחריות המנכ"ל ומנהל הכנסת. אני מבקש להודות למנכ"ל רונן פלוט על שלוש שנים של עשייה מעולה, עם מגוון עצום של פרויקטים שקידם בתקופה זו. אני משוכנע שאלברט סחרוביץ' הוא האדם המתאים לתפקיד ומשוכנע שידע להמשיך קו של עשייה מבורכת, יעילה, ויצירתית לכבודה של הכנסת, לטובת חברי הכנסת ובעיקר לטובת הציבור כולו".
אלברט סחרוביץ' רונן פלוט מינוי ועדת הכספים יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד