כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מחלף ההלכה נסגר: שריפת ענק ברמת גן • צפו

אש פרצה בקומה התשיעית של מגדל מגורים ברמת גן, והתפשטה לעשר הקומות העליונות • בחסדי שמים, לא אותרו נפגעים

מחלף ההלכה נסגר: שריפת ענק ברמת גן • צפו

שריפה פרצה בבניין מגורים ברמת גן, ובעקבותיה נסגר מחלף ההלכה לתנועה עד לסיום פעילות הכיבוי.

בשעות הצהרים (ב') סמוך לשעה 14:00 פרצה שריפה בבניין בן 12 קומות ברחוב רחוב ביאליק 164 ברמת גן. צוותי כיבוי, הצלה וכוחות משטרה הוזעקו למקום, אולם עד כה לא אותרו נפגעים.

האש החלה בקומה התשיעית של הבניין, והיא התפשטה למעלה ולמטה. 28 צוותי כיבוי יחד עם כוחות משטרה ממחוז תל אביב ביצעו סריקות נרחבות בבניין ופינוי האזרחים. הלכודים פונו לגג הבניין ופונו ע"י מנופים/סולמות ולוחמים שחדרו למבנה.



כתוצאה מנפילת עצמים בוערים מהקומות העליונות נדלקו רכבים שחנו מתחת לבניין. חקירה ראשונית מתנהלת כרגע במקום.

במהלך הסריקות, איתר צוות של השיטור העירוני 2 נכים אשר שהו בדירות הסמוכות לדירות שנשרפו וחילצו אותם כאשר הם נושאים אותם על ידיהם.

בעקבות השריפה הסמוכה למחלף ההלכה, הוא נסגר לתנועת כלי רכב לכל הכיוונים ונוצר עומס תנועה ממחלף חולון בדרך איילון לכיוון צפון.

פאראמדיק מד"א אילן מועלם שנמצא במקום סיפר: "כשקיבלנו את הקריאה על השריפה והיה קיים חשש ללכודים היכולים להיפגע, הגענו למקום עם כוחות גדולים מאוד של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א הרכובים על אופנועים, עם ציוד ייעודי לטיפול בכוויות ונפגעי עשן".

"בתיאום עם כיבוי אש והמשטרה פרסנו את הכוחות מסביב לבניין ונערכנו לקלוט נפגעים במידה ויהיו. הדיירים שחולצו עברנו דרכינו וערכנו להם בדיקה רפואית מהירה. לשמחתינו עד לרגע זה לא היו דיירים שנזקקו לטיפול רפואי. אנחנו ממשיכים לעמוד בכוננות ובמידת הצורך נטפל במי שיזדקק".
מחלף ההלכה שריפה רב קומות רמת גן אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד