י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

השד לא נורא: ש"ס בדרך לסיים את סערת סדן

דרעי כינס את חברי הכנסת של ש"ס וציטט את דברי ראש הממשלה כי אין בסמכותו לפטר את סדן, בסיעה תולים תקוות בועדת הכלכלה חסרת השיניים

דרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
דרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בדרך להתקפלות? ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג היום (ב) בפגישה עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי חוות דעת של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ולפיה אין בסמכותו להתערב בסוגיית מינויו של רמי סדן ליו"ר דירקטוריון חדשות 10 - כך חשף הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין.

דרעי כינס הצהריים את סיעת ש"ס במשרד הפנים, ולאחר מכן פרסמה ש"ס הודעה לפיה "יו״ר ש״ס השר אריה דרעי, עדכן את חברי הסיעה כי נפגש לפני הישיבה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לשיחה נוספת, ובה דרש שוב את הדחת רמי סדן בשל אמירותיו הגזעניות נגד ש״ס ונגד מצביעי התנועה.

"חברי הכנסת של ש״ס יפעלו מחר בישיבת ועדת הכלכלה כדי שהועדה תקבל החלטה להדיח את רמי סדן מתפקידו. ביום רביעי תתכנס סיעת ש״ס לישיבה נוספת כדי להתעדכן ולהחליט על המשך צעדי המאבק".

גורם בש"ס אומר בשיחה עם בחדרי חרדים כי כעת מנסים להוביל מהלך יחד עם יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל בניסיון לגרום להדחתו של רמי סדן מתפקידו.

עם זאת, ראוי לסייג כי לא ברור כלל מה כוחה של ועדת הכלכלה בנושא.

במקביל, לאחר שבוטלה היום ישיבת ועדת הכלכלה בנושא מינוי רמי סדן והבטחת חופש העיתונות בערוצי החדשות המסחריים – משום שסדן נעדר, נקבעה ישיבה נוספת שתתקיים ביום חמישי בשעה 14:30.

בהתאם לדרישת יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, נשלחו הערב מכתבים אישיים ליו"ר הנבחר של חברת החדשות של ערוץ 10, רמי סדן ולמנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי. מכתבים דומים נשלחו גם למנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז, ויו"ר הערוץ מודי פרידמן.
רמי סדן שס אריה דרעי ועדת הכלכלה ערוץ 10

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד