י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רמי סדן תובע את וייץ; "פרסום שקרי"

משבר רמי סדן, עכשיו תביעת הדיבה: רמי סדן משגר מכתב תביעה לעיתונאי שחשף את דבריו בישיבת הדירקטוריון, שגרמו לסערה

רמי סדן
רמי סדן

סערת רמי סדן - לאחר שהותקף, יוצא יו"ר דירקטריון חדשות 10 רמי סדן למאבק משפטי נגד עיתונאי "הארץ" גידי וייץ שפרסם לראשונה את דברי סדן על ש"ס ואריה דרעי וגרמו לסערה.

סדן, פנה אתמול באמצעות עו"ד אילן בומבך, מכתב התראה נגד וייץ ודרש התנצלות ופיצוי בתוך שבועיים, אחרת יפתח בהליך משפטי נגדו, כך פורסם הבוקר ב'ישראל היום'.

במכתב לוייץ נכתב כי - "הדברים שפירסמת הנם שקריים. קודם לפרסום הידיעה לא פנית למרשנו ולא ביקשת ממנו תגובה לדברי בלע אלה שציטטת ושכתבת. הזדרזת לפרסם את הדברים מבלי שבדקת את נכונות אמירתם עם שאר הנוכחים בישיבה. אילו היית בודק את הדברים עם חברי הדירקטוריון שנכחו בישיבה, היית מגלה על נקלה כי הדברים לא נאמרו. כך גם עולה מעדותם בכתב של 8 חברי הדירקטוריון בפני הרשות השנייה‭."‬

בתוך כך ש"ס הסירה אתמול את החרם על ההצבעות במליאת בכנסת. ח"כ במפלגה אמר ל'בחדרי חרדים', כי בסיעה לא ניתנה אתמול ההוראה להחרים את ההצבעות במליאת ובוועדות הכנסת כמו בשבוע שעבר.

השר דוד אזולאי, סגן השר יצחק כהן, חברי הכנסת יעקב מרגי ויצחק וקנין, הצביעו אמש במליאת הכנסת יחד עם הקואליציה. חברי הכנסת של ש"ס אף השתתפו היום בדיוני ועדות הכנסת למרות אווירת ההחרמה.

לדברי הח"כ, החליטה ש"ס להתמקד סביב המאמץ המשפטי בעתירה לבג"צ, וכן בדיון בוועדת הכלכלה בנושא. "אנחנו לא דורשים לערוף את הראש של אף אחד", אמר, "אבל דורשים בדיקה רצינית סביב דבריו של רמי סדן".

בתוך כך ישיבת ועדת הכלכלה תקיים דיון בנושא מינוי רמי סדן כיו"ר לחברת החדשות בערוץ 10, והבטחת חופש העיתונות בערוצי החדשות המסחריים – ביום חמישי בשעה 14:30. בהתאם לדרישת יו"ר הוועדה ח"כ איתן כבל, נשלחו הערב מכתבים אישיים ליו"ר הנבחר של חברת החדשות של ערוץ 10, רמי סדן ולמנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי. מכתבים דומים נשלחו גם למנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז, ויו"ר הערוץ מודי פרידמן.
משבר רמי סדן גידי וייץ הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד