י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החרדים מצטרפים למאבק ראשי הערים החלשות

יו"ר פורום הרשויות החרדיות מאיר רובינשטיין הודיע על תמיכתו במאבק לחלוקה נכונה של התקציבים בין הרשויות

רובינשטיין. צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
רובינשטיין. צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין מצטרף למחאת עשרות ראשי רשויות מכל רחבי הארץ על כך שהממשלה תשנה את אופן חלוקת תקציבי החינוך והרווחה. במסגרת המחאה תיערך היום צעדה - כך פורסם הבוקר (ג) בידיעות אחרונות.

ראשי הרשויות דורשים להנהיג תקצוב דיפרנציאלי, זאת מאחר שהמצב כיום מנציח פערים, והם דורשים הגדלת התקציב על חשבון התקציב שמקבלות הרשויות הגדולות והמבוססות.

זעקת ראשי הרשויות היא על המצב כיום שבתיכונים התקצוב הוא אחיד לפי מספר התלמידים, דבר שמגביר את הפערים כאשר רשות מבוססת יכולה להשקיע יותר בחינוך לעומת רשות חלשה שאין לה תקציב לכך והחינוך נפגע מכך.

ראש עיריית ביתר עילית ויו"ר פורום הרשויות החרדיות במרכז השלטון המקומי מאיר רובינשטיין אמר הבוקר לבחדרי חרדים כי "שיטת התקצוב הנוכחית הינה אבסורד בלתי נסבל. לא יתכן שרשויות חזקות, בדירוג סוציואקונומי גבוה, יקבלו את רוב תקציבי הסיוע במקום הרשויות החלשות הזקוקות לסיוע כאויר לנשימה. הנוסחה הקיימת שערורייתית, צריך להתאימה למציאות ולתכנן את תקציבי האיזון בהתאם לצרכי הרשויות".

ראשי הרשויות יצאו הבוקר בצעדה מהעיר ירוחם והם יעברו ביישובי שגב שלום, בקריית־גת, בקריית־מלאכי ובבית־שמש, ובשבוע הבא יגיעו לירושלים - שם יקימו אוהל מחאה מול משרד האוצר.
מאיר רובינשטיין ראשי ערים מחאה תקצוב הוגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד