י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דרעי מתעקש ודורש את התפטרות סדן: "נאבק בכל הכלים ולא נרפה"

שר הפנים נשא דברים בפתיחת כנס הרצליה והתייחס לפרשת רמי סדן וההתנגדות החריפה של ש"ס למינויו כיו"ר הדירקטוריון של חדשות 10 • "לא נרפה ונאבק בכל הכלים העומדים לרשותנו - מהיום ידע כל אחד שעל גזענות משלמים מחיר"

דרעי מתעקש ודורש את התפטרות סדן: "נאבק בכל הכלים ולא נרפה"
ל

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס הצהריים (ג) באירוע בבית הנשיא לפרשת רמי סדן, ואומר כי "זה לא פגע בי אישית - אבל אסור לנו להשלים עם שיח של שנאה ופסילה".

לדברי דרעי, "אתם יודעים שהחיים והמוות ביד הלשון ואנחנו יודעים ששיח של שנאה וגזענות שלא משיבים לו הוא נותן את הלגיטימציה אחר כך לכל הדברים הכי חמורים שיכולים להיות של אפליה של מוסדות חינוך ובמקומות עבודה, באקדמיה, בכל מקום ומקום. זה מתחיל בהשלמה או בהורדת ראש".



דרעי הוסיף כי "שואלים אותי בשבוע האחרון למה אתם עושים כל כך הרבה רעש, אז נאמרה אמירה, מה קרה? בי זה לא פגע, אין לי גם עניין אישי נגד אף אחד, אני גם לא מכיר את האנשים. אני אומר - אנחנו במדינה שלנו אסור לנו בשום אופן להשלים עם שיח של שנאה ושל פסילה".

דרעי המשיך: "לאחר שהגיעו אלינו עוד ועוד עדויות שהדברים אכן נאמרו, תנועת ש״ס לא לא תוכל לעבור לסדר היום ולנהוג כאילו לא ארע דבר. לכן אני דורש שוב מראש הממשלה בנימין נתניהו ומהרשות השניה, להביא להתפטרותו המיידית של רמי סדן. לא נרפה ונאבק בכל הכלים העומדים לרשותנו. מהיום ידע כל אחד שעל גזענות משלמים מחיר. אם נשתוק כעת על אמירות גזעניות כאלה, האפליה תמשך במעשים".

יו"ר ועדת החינוך יעקב מרגי מש"ס אמר הצהריים לערוץ הכנסת כי "אם רמי סדן היה מתנצל כבר ביום הראשון - היינו חותכים את כל המהומה הזאת".
אריה דרעי רמי סדן שנאה כנס הרצליה הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד