כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אשת הקצין החרדי שביתו הושחת: "חולי נפש"

ההצקות וההטרדות נגד ראש תחום שילוב חרדים בצה"ל עולה שלב: הבוקר זה כלל נסיון פריצה, דבק במנעול ושפיכת דלי צבע

אשת הקצין החרדי שביתו הושחת: "חולי נפש"

ההצקות וההטרדות נגד ראש תחום שילוב חרדים בצה"ל עולה שלב וכולל נסיון פריצה, דבק במנעול ושפיכת דלי צבע.

בשעות הבוקר המוקדמות עת התעוררו בני המשפחה מבני ברק, הם גילו כי במהלך הלילה היה מי שניסה לפרוץ את דלת הבית.

"יש סימני פריצה שגילינו בבוקר" מספרת ל'בחדרי' אשתו של מנדי המשמש כראש תחום שילוב חרדים בצה"ל. "כשיצאנו מהבית ראיתי סימן שחור גדול של צבע שחור, ישר הבנתי שזה משהו פלילי וממה זה זה נובע".



בחדר המדרגות בסמוך לדלת שפכו דלי צבע שחור, "זה היה נראה שהם התכוונו לסמן איקס, אבל לא ממש הצליח להם. מעבר לכך גם הכניסו דבק מגע לתוך המנעול והרסו אותו, וזאת מעבר לנסיון של פריצת דלת הבית שהייתה נעולה עם הבריח הפנימי". לדבריה, הילדים היו קצת בהלם, אבל לקחו את זה בהומור.

לא מדובר בפעם הראשונה שמתנכלים למנדי ולבני משפחתו בעקבות עבודתו כאזרח עובד צה"ל בתפקיד ראש תחום שילוב חרדים בצה"ל.

בתקופה האחרונה הוא סובל מהצקות והטרדות טלפוניות, ולפני מספר חודשים כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' אלמונים החליטו את פתיח תא הקולי שלו עם דברים שמשמיצים אותו, את החיילים החרדים ואת צה"ל.

גורם בכיר בצה"ל אמר הבוקר ל'בחדרי' כי הוא מגנה כל פגיעה בחיילים, "אנו עושים הכל על מנת לשמור על ביטחונם של כלל החיילים".



אשתו של מנדי לא נשברת בכלל, ולהיפך. "כמה שהטבעת הולכת וחונקת, כך היא מחזקת אותנו יותר ומוכיחה שהדרך של בעלי היא הנכונה" היא אומרת בשיחה ל'בחדרי'. "ציער אותי לדעת שאנשים חרדים מתנהגים בצורה כזאת, בושה גדולה וחילול השם. זה רק מחזק את עבודת הקודש של בעלי".

מה בעניין הטענות על כך שהוא מגייס בחורי ישיבות? "הוא עושה דבר שנכון לגבי אנשים מסויימים, אבל הם לוקחים את זה רחוק מידי. התפקיד שלו הוא לא לגייס, אלא לעזור לכל מי שהחליט להתגייס, לעזור לו בתהליכים ובהשתלבות. יש אנשים שמתקשרים שהם רוצים להתגייס, ולאחר שבעלי שומע שהם לומדים בישיבות הוא לא מקדם את זה".

"הם לא מבינים שמה שהם עושים רק מחזק אותנו. מדובר באנשים חולי נפש ולא חרדים ולא עם יראת שמים. הם לא רואים ממטר, לא מעניין אותם התורה, אנשים משועממים. אף אחד מהרבנים לא יתמוך במעשים כאלה. אנחנו בטוחים שבשמים אותם אנשים יקבלו את המגיע להם".
מנדי כץ אלימות צהל חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד