י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תם המשבר: מינוי סדן הוקפא עד לאחר הכרעת בג"ץ בנושא

סיעות ש"ס והליכוד הגיעו להבנות, שיסיימו את המשבר שפרץ עם מינויו של רמי סדן לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של חדשות 10 ופרסום האמירות הגזעניות שצוטטו בשמו • הסיכום: מינוי סדן יוקפא עד להחלטת בג"ץ בעתירה לצו ביניים שהוגשה בנושא

תם המשבר: מינוי סדן הוקפא עד לאחר הכרעת בג"ץ בנושא
ל

תם המשבר שחוללה סיעת ש"ס בעקבות מינוי רמי סדן לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 10: יו״ר הקואליציה ח״כ דוד ביטן וח״כ יגאל גואטה מטעם סיעת ש״ס הגיעו הצהריים (ד) לסיכום המקובל על דירקטוריון ערוץ 10, ולפיו רמי סדן לא יחל לכהן בתפקידו עד לאחר הכרעת בג"צ בצו הביניים ועל פי תוכן אותה החלטה.

לאחר הכרעה בצו הביניים ישבו נציגי הסיעות (הליכוד וש"ס) ויגיעו לפתרון מוסכם בעניין המשך מאבקה של תנועת ש״ס.

לאור האמור לעיל, נמסר מסיעת ש"ס כי היא מקפיאה את מאבקה בעניין זה לעת עתה.

עוד נמסר מש"ס: "תנועת ש"ס מברכת את מפלגת הליכוד שנרתמה למאבק ש״ס נגד הגזענות והבינה כי אמירות נגד ציבור ענק במדינת ישראל לא יכולות לעבור בשתיקה".

במקביל, מחר תתכנס ישיבת ועדת הכלכלה בנושא מינוי רמי סדן ליו"ר לחברת החדשות בערוץ 10 והבטחת חופש העיתונות בערוצי החדשות המסחריים. בהתאם לדרישת יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, נשלחו הערב מכתבים אישיים ליו"ר הנבחר של חברת החדשות של ערוץ 10, רמי סדן ולמנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי. מכתבים דומים נשלחו גם למנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז, ויו"ר הערוץ מודי פרידמן.

אתמול פרסמה ש"ס הודעה מיוחדת שכללה את דברי יו"ר התנועה שר הפנים אריה דרעי בפתיחת כנס הרצליה בבית הנשיא בירושלים: ״חיים ומוות ביד הלשון. שיח של גזענות שלא משיבים לו ולא מקפדים את ראשו מיד בהתחלה נותן לגיטימציה לאפליה נוראה בהמשך. לאחר שהגיעו אלינו עוד ועוד עדויות שהדברים אכן נאמרו, תנועת ש״ס לא לא תוכל לעבור לסדר היום ולנהוג כאילו לא ארע דבר.

"לכן אני דורש שוב מראש הממשלה בנימין נתניהו ומהרשות השניה, להביא להתפטרותו המיידית של רמי סדן. לא נרפה ונאבק בכל הכלים העומדים לרשותנו. מהיום ידע כל אחד שעל גזענות משלמים מחיר. אם נשתוק כעת על אמירות גזעניות כאלה, האפליה תימשך במעשים".
אריה דרעי רמי סדן שס משבר הקפאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד