י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

משתתפי שבת שירה ויין נהנו ממוצרי 'יקבי חברון'

שבת שכולה עונג שירה תפילה ופיוטים עברה על משתתפים רבים במלון רמדה רנסנס בירושלים, במהלכו התענגו על מגוון מוצרי 'יקבי חברון' הידועים באיכותם

משתתפי שבת שירה ויין נהנו ממוצרי 'יקבי חברון'

במסגרת שבת שירה יין ושירה שהתקיימה נהנו המשתתפים משירה ופיוטים על ידי החזן יחיאל נהרי, כשאת הסעודות מלווה במילתא דבדיחותא הסטנדאפיסט שמעון פרץ.

המשתתפים הרבים קידשו על מיץ הענבים החדשני 'הבוסתן' מבית 'יקבי חברון' אשר זכה לפופולריות ואהדה רבה בקרב הציבור, הודות לשילוב החדשני בין מיץ ענבים לנגיעות פירות.

מיץ ענבים 'הבוסתן' מבית יקבי חברון הושק בחג הפסח האחרון כאשר ברבבות בתים בישראל גילו עולם חדש של טעמים אשר התקבל בברכה אצל ציבור המהדרים במצוות.

מיץ הענבים מעניק עולם של טעמים ובהם תפוח, אננס, פסיפלורה, אוכמניות ופירות יער.

תהליך הייצור של מיץ הענבים בטעמים זהה לחלוטין לזה של התירוש המסורתי והרגיל, אולם בסופו של התהליך נפגש התירוש המוגמר עם נגיעה קלה עם טעמי הפרי – דבר המעניק לו את הטעם הנפלא.

במהלך הסעודות הוגש יין 'טוקאי' הידוע באיכותו למשתתפים אשר זכו להתענג על השבת בבשר ויין.

ליין טוקאי מתיקות מיוחדת המעניקה תחושה של טבע והתיישנות גם יחד. טוקאי נקרא על שם חבל הארץ בהונגריה הידוע כאזור גידול יין. ייחודיותו של יין טוקאי הוא הייצור בסגנון ההונגרי בשילוב ענבים ישראלים.

היקב שהוקם ע"י הרב יעקב קליין המשתייך לחסידות בעלזא והוא ממוקם בקרית ארבע בחברון, מייצר מידי שנה למעלה מ-2.5 מיליון בקבוקי יין משובח אשר זוכים לכשרות מהודרת של בד"ץ מחזיקי הדת וOU.

מוצרי היקב זכו לפרסים במגוון קטגוריות בתחום היין בשל האיכות הרבה.
יקב חברון טוקאי יין קרית ארבע בקבוקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד