י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

קודש הילולים: בחוג חתם סופר זוכרים את הרב אונגר זצ"ל

הילולא רבתי לזכרו של הגאב"ד תיערך בשבוע הבא • כל הפרטים על מעמד "קודש הילולים"

הגאון רבי יצחק שלמה אונגר זצ"ל
הגאון רבי יצחק שלמה אונגר זצ"ל

כינוס ענק לאלפי ידידי ובוגרי ישיבת חוג חתם סופר בראשותו של האדמו"ר מחוג חתם סופר ייערך ביום שני כ"ב סיוון לרגל יומא דהילולא של גאב"ד חוג חתם סופר הגאון הצדיק רבי יצחק שלמה אונגר זצ"ל.

הכינוס הענק שיערך באולם סמינר גור ברחוב חזון איש בבני ברק הוא ראשון וייחודי מסוגו מאז פטירתו גאב"ד חוג חתם סופר זצ"ל, ויעמוד בסימן "קודש הילולים". הכינוס יאחד את כלל האוהדים, ידידי ובוגרי הישיבה הקדושה – שצפויים להגיע במיוחד מכל רחבי הארץ לכבד ולהוקיר את זכרו שקומם מעפר אלפי משפחות של יהדות הונגריה המפוארת שרובה נכחדה בשואה האיומה.

בקהילת חוג חתם סופר מציינים כי לקראת הכינוס, במהלכו ישא את המשא המרכזי האדמו"ר חוג חתם סופר, לכלל התלמידים והבוגרים המבקשים להביע את הוקרתם והערכתם למען הישיבה שהיתה מפעל חייו של האדמו"ר זצ"ל.

בהנהלת המוסדות מציינים את העובדה שלפני כשלוש שנים הוקמה הישיבה מחדש ישיבת חתם סופר עם צוות חדש של רמי"ם ומשגיחים מעולם הישיבות החסידי.

החל מיום שני בלילה ולמחרת ביום שלישי, יעלו עמך בית ישראל לציון בבית העלמין ויז'ניץ בבני ברק, שם הושלמו ההכנות לקליטת ההמונים שיבוא להשתטח בציון שנודע כמקום המסוגל לישועות ורבים נושעו שם.
הרב אונגר חוג חתם סופר קודש הילולים הרב אלטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד