כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גופת הילד שנחטף על ידי תנין ענק נמצאה שלמה

הפעוט נחטף על ידי תנין לעיני הוריו ההמומים, אך כשגופתו נמצאה התברר כי היא שלמה - ללא פגע

גופת הילד שנחטף על ידי תנין ענק נמצאה שלמה
ל

גופתו של התינוק בן השנתיים שנחטף ביום שלישי ע"י תנין לעיני אביו, בעת שמשפחתו נפשה באגם באתר נופש סמוך לפארק השעשועים המפורסם "דיסני וורלד" באורלנדו, התגלתה אתמול בלגונה במקום בו נחטף התינוק.

המקרה אירע בלגונת שבעת הימים, הנמצאת בשטח פארק השעשועים ממלכת הקסם בדיסני וורלד שבפלורידה. משפחה בת חמש נפשות המתגוררת במדינת נברסקה שהגיעה לחופשה בפלורידה השתכשכה בערב במי האגם שבאתר הנופש. לפתע הופיע תנין, וזה תקף וגרר את הילד בשעה שהילד שיחק במים והוריו ושני אחיו ישבו בחוף.

אבי המשפחה המבועת ניסה לחלץ את בנו, אך ללא הצלחה. גם אמו של הפעוט ניסתה לחלץ אותו, אך התוצאה הייתה דומה. השריף של מחוז אורנג', ג'רי דמינגס, מסר לכתבים כי גודלו של התנין נע בן 1.2 מטר לשניים.

כאמור - אתמול, 16 שעות לאחר המקרה, גילו צוללנים את גופת הילד בקרקעית הלגונה בו הותקף הילד. השריף ג'רי דמינגס אמר כי הנחת העבודה היא שהתנין הרים את התינוק בשיניו והפיל אותו למים עמוקים בסמוך למקום בו הוא נחטף. התינוק כנראה טבע למוות, גופתו של התינוק נמצאה ללא פגם והיא הועברה למכון הפתולוגי.

בהודעה שהועברה לתקשורת ע"י המשפחה נאמר כי המשפחה מודה לכל הצוותים והמתנדבים שעזרו בחיפושים". השריף הוסיף ואמר כי הראשויות ילמדו את המקרה ויתלו שלטי אזהרה במקומות בו נמצאים התנינים.
תנין אורלנדו אסון אליגטור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד