י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הפרקליטות דורשת מאסר עולם ו-60 שנות מאסר לישי שליסל

חודשיים לאחר הרשעתו של ישי שליסל ברצח בכוונה תחילה, שישה ניסיונות רצח ופציעה בנסיבות מחמירות, הפרקליטות דורשת - מאסר עולם ו-60 שנות מאסר נוספות

שליסל לאחר הדקירה. צילום: פלאש 90
שליסל לאחר הדקירה. צילום: פלאש 90

בדיון טיעונים לעונש שנערך היום (ה') בבית משפט המחוזי בירושלים, הפרקליטות דרשה להשית על שליסל מאסר עולם ועוד 60 שנות מאסר על ישי שליסל, בגין רצח את שירה בנקי ז"ל במצעד בירושלים לפני כשנה.

בנוסף, ביקשה הפרקליטות פיצוי כספי למשפחתה של שירה בנקי ז״ל וכן פיצוי כספי לנפגעים.

"המצעד מביא עלינו פיגועים ואינתיפאדות, זה גורם לכעס אצל הקדוש ברוך הוא" אמר שליסל היום בבית המשפט. "אני משתדל לפעול מתוך אהבה אליו, ומצעדי הגאווה פועלים מתוך שנאה לקב"ה ולעם ישראל".

לפני כחודשיים הורשע ישי שליסל, בעבירות רצח בכוונה תחילה, שישה ניסיונות רצח, ופציעה בנסיבות מחמירות.

במהלך ההרשעה לפני כחודשיים, מתחה השופטת ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה, ואמרה כי ‏"הקלות הבלתי נסבלת בה הצליח הנאשם לחדור אל המצעד היא בלתי נתפסת". שליסל, שסירב לייצוג משפטי לכל אורך המשפט, אמר לעורך דינו כי עמדתו לא השתנתה.



עו"ד אשרת שהם, פרקליטות מחוז ירושלים: "מעשיו של הנאשם חשוכים המה. באו להחשיך את עולמם של מי שצעדו בשמחה ברחובה של עיר ומתוך שנאה, חוסר סבלנות וקנאות ביקש הנאשם להטיל אימה, פחד וליטול את חייהם של חפים מפשע. נבקש מבית המשפט לדאוג לכך הנאשם לא ייצא מכלאו לעולם, להבהיר לכל קנאי ובן בליעל כי מעשי קיצוניות ושנאה יזכו לתגובתה העוצמתית של מערכת המשפט".

"בהינתן עונש מאסר העולם שממילא חייב בו הנאשם נבקש לצבור 60 שנות מאסר לעונש זה בגין המאסר בפועל. לענין הפיצויים נבקש כי לכל אחד מהנפגעים יוטל פיצוי כספי הקבוע בחוק הן למשפחתה של שירה בנקי ז"ל וכן פיצוי כספי לנפגעים".

גזר הדין של שליסל יינתן בעוד שבוע וחצי בתאריך 26/06/2016.
ישי שליסל מצעד הגאווה שירה בנקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד