י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כינוס ראשי הישיבות הספרדים: חכם שלום והרב צדקה התנצלו

נשיא מועצת החכמים הגאון רבי שלום כהן והגר"מ צדקה, התנצלו בפני יו"ר ועד הישיבות הרב חיים אהרן קופמן, על ששמם שורבב למהלך נגדו

חכם שלום והרב צדקה. צילום: שוקי לרר
חכם שלום והרב צדקה. צילום: שוקי לרר

‏הערב התקשרו נשיא מועצת החכמים הגאון רבי שלום כהן והגר"מ צדקה, אל יו"ר ועד הישיבות הרב חיים אהרן קופמן, להתנצל על ששמם שורבב בזדון למהלך נגד ועד הישיבות.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', הגר"ש כהן ביטל את השתתפותו בכנס. על פי המידע, ראשי ישיבות הסבירו לחכם שלום כי הכינוס נועד לחתור תחת ועד הישיבות והוא הורה שלא להשתתף בכנס - למרות שתחילה הורה להשתתף בכנס.

גם חכם שלום וגם הרב צדקה, אמרו ליושב ראש ועד הישיבות שהם מאוד מעריכים את העבודה של ועד הישיבות, במיוחד בקרב בחורי הישיבות הספרדים, ואת מסירות הנפש של ועד הישיבות כדי שכל בחורי הישיבות יוכלו להמשיך ללמוד ללא הפרעות של הצבא.

ב'בחדרי חרדים' פורסם היום כי במהלך השבוע התקיימו מספר כינוסי הכנה בהשתתפות ראשי ישיבות חשובות, כך לדוגמא ביום שלישי בשעות הצהריים נערך כינוס מקדים במעונו של הגאון רבי יצחק ברכה ראש ישיבת עטרת יצחק ברחוב רש"י בירושלים - שם השתתפו הגאון רבי יהודה כהן ר"י יקירי ירושלים, הגאון רבי עזרא ניסן ר"י רינת התורה והגאון רבי מסעוד בן שמעון - ר"י אור אליצור.
חכם שלום כהן ועד הישיבות הרב צדקה כינוס גיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד