י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דרעי מגיב לפרסומים: "אני מוכן להיבדק בפוליגרף. לא הכרתי את סדן"

"השמצות של אנשי סדן", כך מגיב הבוקר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לפרסומים כי גרושתו של אחיו שלמה מומו דרעי הייתה בקשר עם רמי סדן, העומד בלב המשבר שפרץ לאחרונה - עקב התבטאויותיו נגד ש"ס ודרעי • "מפיצים שקרים אישיים"

אריה דרעי, מוכן לפוליגרף. צילום: פלאש90
אריה דרעי, מוכן לפוליגרף. צילום: פלאש90

פרשת רמי סדן - לאחר שיו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר כי הוא לא מכיר אישית את רמי סדן ואת המעורבים בפרשה, מתפרסם הבוקר (ו') בידיעות אחרונות כי גרושתו של שלמה, אחיו של אריה דרעי, הייתה בקשר עם רמי סדן בשנה האחרונה. דרעי מגיב ואומר כי לא ידע על כך, ומסכים להיבדק במכשיר פוליגרף.

בהודעה שפרסם השר דרעי הוא מתנער מ"ההשמצות", לדבריו, שפורסמו הבוקר בידיעות אחרונות מטעם אנשי סדן, ואומר כי ״רק אמש נודע לי כי רמי סדן וגרושתו של אחי שלמה, נפגשו פעם או פעמיים. אני אף מוכן להיבדק על כך במכונת אמת, וקורא שוב לסדן לעבור בדיקת פוליגרף בדבר אמירותיו הגזעניות נגד ש״ס ונגד כל מצביעי ש״ס.

"הניסיונות של סדן ויחצניו להפיץ שקרים אישיים כדי לחפות על אמירותיו הגזעניות נגד ציבור ענק במדינת ישראל לא יצלחו, ותנועת ש״ס תמשיך להיאבק בכל הכלים העומדים לרשותה כדי שסדן לא ייכנס לתפקיד יו״ר דירקטוריון החדשות של ערוץ 10״.

כזכור, ביום שלישי השבוע נשא השר דרעי דברים בפתיחת כנס הרצליה בבית הנשיא ואמר - "שואלים אותי בשבוע האחרון למה אתם עושים כל כך הרבה רעש, אז נאמרה אמירה, מה קרה? בי זה לא פגע, אין לי גם עניין אישי נגד אף אחד, אני גם לא מכיר את האנשים. אני אומר - אנחנו במדינה שלנו אסור לנו בשום אופן להשלים עם שיח של שנאה ושל פסילה".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אתמול נערכת ישיבת ועדת כלכלה בכנסת בנושא מינוי סדן אך סדן עצמו וראשי חדשות 10 בחרו להיעדר מהישיבה. במהלך הישיבה אמר יו"ר הועדה ח״כ איתן כבל:
״אני תובע מהרשות השנייה לשלוח את המעורבים בנושא לבדיקת פוליגרף. זה הכלי הכי פחות גרוע שאיתו אפשר לנסות להגיע לחקר האמת אם אכן רמי סדן אמר את הדברים המיוחסים לו. תוצאות הבדיקה יקבעו מי חייב להיות מפוטר לאלתר. בכל מקרה עד שלא יוכח אחרת, רמי סדן לא יכול לכהן כיו"ר״.
אריה דרעי רמי סדן משבר סדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד