י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כולנו אור ישראל: ראשי דגל עשו שטייגען

בעקבות הפגיעות החוזרות ונשנות בראש ישיבת 'אור ישראל' הגר"י רוזן, הגיעה צמרת דגל התורה לחזק אותו בסדר לימוד מיוחד

כולנו אור ישראל: ראשי דגל עשו שטייגען

מחאה על כבוד התורה: ראשי דגל התורה ופעילי המפלגה התכנסו הבוקר (ו') לסדר לימוד מיוחד בהיכלה של ישיבת 'אור ישראל' בפתח תקווה, כדי לחזק את ראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן שסבל התקפות חמורות על דלת ביתו בשבוע האחרון ולא בפעם הראשונה.

לאחר הלימוד ימסור שיחת חיזוק הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין ראש ישיבת 'קרית מלך'.

מי שארגן את החיזוק המיוחד היה מנחם שוורץ, מנהל המחלקה לתרבות תורנית בפתח תקווה, שפנה לראשי דגל התורה וכתב: "אליכם אישים אקרא בעקבות המעשה המביש והנפשע אשר פגעו בני בלי-עול בכבוד התורה, בכבוד רבנן ותלמידיהון, בכבוד מעתיקי השמועה ומורי הדרך אשר ילכו בה יראי השם, ולאחר התלבטות והתיעצות הוחלט כי אל לנו - נציגי ועסקני התנועה הקדושה דגל התורה אשר בהררי קודש יסודה, לעמוד מנגד ולראות כבלע את הקודש".

שוורץ כותב "אינהו בדידהו ואנן בדידן להגביר קול התורה ו'להגיד שבחו של אהרן שלא שינה' ולהוסיף חיילים לתורה. על כן אנו מציעים בזאת להתאסף ביום השישי ערב שבת קודש "בהעלותך את הנרות" ולעשות "שטייגען" בהיכל הישיבה הגדולה "אור ישראל" רחוב קהילות יעקב 14 בפ"ת, בין השעות 10-12 להגביר את האור על החושך".

בני הישיבה יצאו לשבת חופשית כנהוג בשבת שלאחר חג השבועות וראשי דגל התורה בינהם חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, וכן ראש עיריית רכסים יצחק רייך, מנחם שפירא סגן ראש עיריית בני ברק, אליעזר ראוכברגר ויצחק רביץ הגיעו לחזק את ראש הישיבה.












אור ישראל ישיבה שטייגען הרב יגאל רוזן משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד