י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

גזירת שמד! איש בל ייעדר מההפגנה בשבת!

הרב יוסף מזרחי, מגדולי המחזירים בתשובה, נזעק למאבק במיסיון ובהטבלת יהודים לנצרות המתוכננת להיערך בראשון לציון

גזירת שמד! איש בל ייעדר מההפגנה בשבת!

בימים כאלו שאויבינו אינם שוקטים לרגע במזימתם לכלותינו מעל פני האדמה ולגזול מאיתנו את ארצנו וחרותינו, רובנו ככולנו מתמקדים במשימה להגן על חיינו וחרותינו אך בחוסר תשומת לב נרדמנו בשמירה מפני האויב הגדול ביותר שלנו מזה 2000 שנה, אויב אכזר, מתוחכם וערמומי מאין כמוהו, שמוכן להשקיע הון עתק כדי להשמידנו.

אינני מדבר על שמד פיזי אלא על שמד רוחני, שכידוע לנו תורתנו הקדושה לימדה אותנו שגדול (גרוע יותר) המחטיאו יותר מן ההורגו.. לכל מי שלא הבין מדובר בנצרות.

במשך תקופה של יותר מ-1500 שנה נרדפנו על ידי הנצרות, נרצחנו ונשדדנו, נסיונות הנוצרים לכפות עלינו את הדת השקרית שלהם ואמונתם באותו האיש נכשלו ב"ה אלא ששילמנו מחיר כבד מאד, אין אף דת מתוך 80,000 דתות וכתות המצויות כיום בעולם שגרמה לנו נזק שמתקרב אפילו במעט לנזקי הנצרות. כן כן אחיי היקרים אפילו לא האיסלם, אינקווזיציות, עינויי תופת במרתפי הכנסיות, אנטישמיות נוראית, בזיונות, עלילות דם ומה לא.

אלא שעמנו עמד בפרץ ולמרות נהרות הדם שנשפכו לא המירו את דתם בדת השקר, בעקבות כשלונם החליפו הנוצרים את שיטת האלימות והרצח ועברו לשיטת המסיונריות, הם משקיעים מיליארדי דולרים כל שנה כדי לנצר יהודים ברחבי העולם ובמיוחד בארץ הקודש, שיטתם היא מתוחכמת מאד. הם מציגים עצמם כיהודים ומביאים מתנות, ומנצלים את בורותם של רוב היהודים שהם פונים אליהם בדת ובתנ"ך.

כל מי שאי פעם למד קצת נצרות יודע שאין דת יותר מטופשת ומלאה בטעויות אנוש יותר מהדת המגוחכת הזאת (צפו בעימות שלי עם הפרופסור הנוצרי) הם מציעים עזרה בתשלומי משכנתא ושכ"ד לחסרי יכולת, וגורמים להם להרגיש חייבים וכך מושכים אותם לכנסיות עד הסוף המר שהוא הטבלה לנצרות.

אין כאן המקום להאריך ולהסביר כמה חמור שיהודי ממיר את דתו ומאבד את עולמו ואת הקשר המיוחד שלו עם השם יתברך, הדבר ברור לשומרי המצוות שבינינו, אלא שאנו נשלטים על ידי בית משפט חילוני שהוא חסר זיקה ליהדות ומפגין חוסר רגישות איומה לשומרי המצוות ולמסורתיים שבעם שהם כחצי מהציבור לפחות.

ביום שבת הקרוב עומד להתרחש אסון נורא בראשון לציון - כנס הטבלה לנצרות של יהודים אחינו ואחיותינו, שעומדים לאבד את עולמם בחסות בית משפט של שופטים יהודים כביכול, וכן ביום שני בקבר דוד המלך ע"ה, ומחובתינו המוסרית והדתית כאוהבי השם לעשות כל שביכולתינו למנוע את הטרגדיה הזאת. איש בל יעדר מההפגנה שמתוכננת ביום שבת בבוקר בהיכל התרבות ברשל"צ, כל מי שיש אהבת השם בקרבו יעשה מאמץ להגיע למחות ולמנוע את השמד של עמנו.

בלב נשבר וכואב
יוסף מזרחי
הרב מזרחי שמד אינקווזיציה נוצרים הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד