י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"כחלון, אתה גם סחטן - אבל בלי תוצאות"

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים', טוען חיים כהן בטורו ב'כל ישראל' כי כחלון אינו טוב מגפני בהקשר זה, ובניגוד לגפני - אינו מצליח להציג תוצאות

כחלון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
כחלון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חשיפת 'בחדרי חרדים' של ההדלפה מתוך ישיבת ראשי הסיעות עם ראש הממשלה, במהלכה קרא כחלון לגפני 'סחטן' - ממשיכה להכות גלים, כאשר בעתונות החרדית זוכה גפני דוקא לשבחים.

כך למשל בטורו של חיים כהן, מי ששימש כנהגו של הגרי"ש אלישיב זצ"ל, והמתפרסם בעיתון 'כל ישראל' מבית קו עתונות, מביא כהן את הסיפור: "פורסם השבוע שהשר כחלון, בישיבת ראשי הסיעות עם ראש הממשלה, צעק על הרב גפני ואמר שהוא לא יכול לעבוד אתו, כי הוא 'סחטן'".

כהן ממשיך ותוקף את כחלון: "ושאלה אחת יש לי על כחלון: לאחר הבחירות, הוא הרי הגיע ו'סחט' את ראש הממשלה בעצמו, כשהוא בא וביקש את הסמכויות של משרד הפנים (אגב, לפני חג הפסח שר הפנים אריה דרעי הוציא הודעה שאחרי החג הוא ידרוש את הסמכויות בחזרה. מעניין איפה זה עומד), וסמכויות מנהל מקרקעי ישראל וסמכויות משרד השיכון. כמעט לא היה משרד שהוא לא לקח ממנו סמכויות, כשהוא עטף זאת במילים 'כלי עבודה'. הוא קרא לזה כלי עבודה, ואני קורא לזה סחיטה, כמעט באיומים.

"מילא אם לפחות היו תוצאות, ומחירי הדירות היו יורדים, אבל אנו רואים שעם כל הסחיטה הזאת, הוא לא הביא עדיין שום תוצאה. לעומת זאת, הרב גפני הוכיח בשנים האחרונות לא רק שהוא פרלמנטר הכי מוערך, אלא שבשיטת העבודה שלו הוא כן מביא תוצאות. אז אם בגלל מה שהוא עושה אתה קורא לרב גפני סחטן, בשבילנו זו תעודת כבוד", מסיים כהן את התייחסותו המפרגנת ליו"ר ועדת הכספים.
חיים כהן משה גפני משה כחלון קו עתונות חשיפת בחדרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד