י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השקט נשבר: דרעי וישי מתקוטטים שוב

אחרי שיו"ר ש"ס אמר הבוקר בראיון שבתקופת ישי ש"ס הייתה מנותקת מהשטח, החזיר ישי בסטטוס משלו עם המלצות לשר הפנים

ישי ודרעי. צילום ארכיון: פלאש 90
ישי ודרעי. צילום ארכיון: פלאש 90

ראש בראש אריה דרעי ואלי ישי: לאחר תקופה ממושכת של שקט בזירה של ש"ס-יחד, שבו השנים להתקוטט היום (ו) בראש חוצות. בראיון שהעניק יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לעיתונאי בני רבינוביץ' ברדיו קול חי, האשים דרעי את אלי ישי בירידת המנדטים של ש"ס בסקרים. אלי ישי לא נותר חייב והגיב ש"הוא מציע לדרעי להפסיק לחפש אשמים להתדרדרות ש״ס בסקרים ולבצע בדק בית פנימי".

דרעי נשאל על הסקרים האחרונים בהם רושמת ש"ס ירידה במסר המנדטים והשיב כי "אין ספק שמערכת הבחירות הקשה שעברנו בתוכנו פנימה. כולנו זוכרים את הדברים הקשים שהטיחו בש"ס, המחלוקת והפילוג שהייתה, הקמת מסגרות חדשות, היא עשתה את שלה זה סיבה אחת".

דרעי הוסיף ותקף את אלי ישי ואמר: "ש"ס הייתה מנותקת במשך המון שנים נתק מוחלט מהשטח. לא היה קשר בין השטח של ש"ס למעלה. מה שהחזיק את ש"ס כל השנים הייתה דמותו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל שבמקום למנף את זה לאחר פטירתו בחרו לגרום לפילוג".

יו״ר יחד אלי ישי הגיב בחריפות להאשמות של דרעי ואמר כי הוא "מציע למר דרעי להפסיק לחפש אשמים להתדרדרות ש״ס בסקרים ולבצע בדק בית פנימי. אולי עיסוק בדברים החשובים באמת יוכל לסייע. התחל לטפל בהפקרת הכותל לרפורמים, חילולי שבת במתחם התחנה בירושלים, יוקר המחיה המאמיר, ועשיה ציבורית בניקיון כפיים, והנח למאבקים ברבנים או בסדן. בבוא העת אספר באיזה מצב היתה תנועת ש״ס כשהגיעה לידיי."
אלי ישי אריה דרעי שס סקרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד